وب سایت جراح پلاستیک

چگونه ترافیک وب سایت جراحی پلاستیک و زیبایی خود را بالا ببریم؟

چگونه ترافیک وب سایت جراحی پلاستیک و زیبایی خود را بالا ببریم؟

امروزه، جراحی پلاستیک و عمل های زیبایی به یکی از اولویت های زندگی افراد، مخصوصا جوانان تبدیل شده است.

از این رو به دنبال یافتن بهترین و قابل اعتماد ترین جراحان پلاستیک و زیبایی هستند. زیرا نتیجه جراحی های زیبایی تا پایان عمر با افراد می ماند.

جراحان پلاستیک و زیبایی به روش های مختلف در حال رقابت با سایر رقبای خود هستند که هر کدام با استفاده از استراتژی های خود در حال بازاریابی و جذب بیمار می باشند. برخی از جراحان زیبایی شخص یا اشخاصی را تحت عنوان بازاریاب جراحی پلاستیک، استخدام میکنند و تمام موارد مربوط به جذب بیمار و مراجعه کننده را به آنها میسپارند.

تمام بازاریاب های جراحی پلاستیک پس از تهیه یک وب سایت، به فکر پیاده سازی متدها و استراتژی های مختلف تبلیغاتی جهت افزایش ترافیک وب سایت هستند.

در این مقاله به بررسی 5 تکنیک تاثیر گذار جهت افزایش بازدید کنندگان و ترافیک یک وب سایت جراحی پلاستیک و زیبایی می پردازیم.

افزایش ترافیک

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که تمام وقت و سرمایه خود را برای راه اندازی یک کلینیک مخصوص انواع عمل های زیبایی و جراحی پلاستیک، گذاشته باشید. بدون اینکه به دقت در مورد روش های جذب مراجعه کننده فکر کرده باشید. ممکن است، اوایل شاهد رشد مداوم بیماران و مراجعه کنندگان خود بوده اید. اما اکنون رشد آن متوقف و یا در حال کاهش است. بنابراین، شما باید به دنبال روش های موثر و کاربردی جهت جذب مراجعه کننده باشید. یکی از موثرترین روش های جذب مراجعه کننده، ایجاد وب سایت و ارائه خدمات به صورت آنلاین است.

اگر شما یک پزشک زیبایی، جراح پلاستیک و یا بازاریاب عمل های زیبایی هستید و در حال حاضر صاحب یک سایت می باشید اما همچنان به نتایج مطلوب و ایده آل نرسیده اید. حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

صرف نظر از اینکه تاکنون موفق به جذب چندین بیمار یا مراجعه کننده شده اید، یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه کسب و کارتان، افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان است.

اگر در حال حاضر وب سایت خود را به گونه ای بهینه سازی کرده اید که مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کند. افزایش ترافیک سایت میتواند به معنای جذب بیشتر بیماران و مراجعه کنندگان باشد.

یک وب سایت می تواند بیمارانی که به تخصص شما نیاز دارند را به سمت وب سایت شما و رزرو نوبت جهت مراجعه حضوری، هدایت کند. در صورتی که از وب سایت به درستی استفاده و بر روی ترافیک آن کار کنید، می توانید شاهد تاثیر چشمگیر آن در بهبود شهرت خود در محیط مجازی باشید. 

5 مرحله تضمینی جهت افزایش ترافیک سایت جراحی پلاستیک و عمل زیبایی:

1. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی

استفاده از شبکه های مجازی برای جراحی پلاستیک

جهت افزایش بازدید و ترافیک یک وب سایت جراحی پلاستیک یا زیبایی، ابتدا باید تخصص و حیطه کار خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید. از این رو با استفاده از تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی، می توانید چندین کمپین تبلیغاتی هدفمند ایجاد کنید. این کمپین ها باید به نحوی تبلیغات را انجام دهند که وقتی یک شخص آن را می بیند، ترغیب به کلیک بر روی آن و رزرو نوبت شود.

اکنون که با طرح کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی آشنا شدید، شاید به این فکر کنید که کدام یک از شبکه های اجتماعی برای این کار مناسب تر هستند و بازدهی بیشتری خواهند داشت؟

پیشنهاد ما استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای تبلیغ کلینیک و وبسایت جراحی پلاستیک میباشد.

چرا اینستاگرام؟

تاثیر اینستاگرام در جذب مشتری جراحی پلاستیک

اگر هدف شما جذب مخاطب و مشتریان جوان است، بی شک اینستاگرام بهترین پلتفرم برای شما است. اینستاگرام در چند سال اخیر با ارائه بهترین ابزارها و خدمات به صاحبان کسب و کارها، به یکی از رسانه های کلیدی جهت جذب مشتری از طریق تبدیل شده است. تبلیغات در اینستاگرام هیچ محدودیتی ندارد و شما میتوانید از طریق پست ها و استوری های خود با بیماران تعامل بیشتری برقرار کنید.

2. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

تاثیر سئو در بازاریابی

اگر یک شخص در گوگل عبارت جراحی پلاستیک، عمل های زیبایی و کلمات مربوط به خدماتی که شما ارائه میدهند را جستجو کند آیا در قسمت نتایج جستجو، وب سایت شما را میبیند؟

همانطور که میدانید وقتی در گوگل موضوع، کلمه یا یک عبارت را جستجو می کنید، گوگل نتایج مرتبط با سرچ شما را در چند صفحه نشان میدهد. معمولا اکثر افراد بر روی سه نتیجه اول که در صفحه اول مشاهده می شود، کلیک میکنند. بنابراین رتبه و موقعیت شما در صفحات گوگل، یک کلید طلایی برای جذب ترافیک محسوب میشود. زمانی که شما بر روی سئو یا بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو کار کنید، رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نیز افزایش میابد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات سئو و بهینه سازی را نیز مطالعه نمایید.

سئو و نکات کلیدی جهت بهینه سازی و افزایش ترافیک وب سایت
10 ترفند کاربردی سئو(SEO) برای مبتدیان

3. بازاریابی تاثیرگذار جهت جذب بیماران جدید

برنامه بازاریابی

به فرایندی که باعث ایجاد روابط اثرگذار با بیماران میشود، به طوری که بیمار پس از دیدن تبلیغات اقدام به رزرو نوبت و مراجعه حضوری میکند، بازاریابی تاثیرگذار گفته میشود.

با توجه به اینکه وبلاگ نویسان و افراد مشهور زیادی در شبکه های مجازی در حال فعالیت هستند و موفق به جلب اعتماد طرفداران خود شده اند، تایید و تعریف آنها از کیفیت خدمات شما میتواند در افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت جراحی پلاستیک شما تاثیر چشمگیری داشته باشد.

4. ایجاد چالش های آنلاین همراه با پاداش یا تخفیف

چالش های آنلاین

تقریبا تمام متدها و راهکارهایی که باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت میشوند، در طولانی مدت نتیجه میدهند. اما می توان در کنار آنها از برخی استراتژی ها برای سرعت بخشیدن به این فرایندها استفاده کرد. به این صورت که با برگزاری چالش و یا مسابقات آنلاین در زمینه جراحی پلاستیک و قرار دادن هدایا، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کرد. همانطور که میدانید هدایا و پاداش ها نقش مهمی در جذب بیماران جدید به وب سایت و کلینیک شما دارند. همچنین باعث میشود که بیمارانی که در حال حاضر از خدمات شما استفاده میکنند از وب سایت شما بازدید کرده و تجربیات خود را در آنجا بازگو کنند. این کار علاوه بر افزایش ترافیک، اعتماد افراد جدید را نسبت به شما جلب میکند.

5. افزایش ترافیک وب سایت جراحی پلاستیک با استفاده از بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای وبسایت جراحی پلاستیک

با ایجاد محتوای آموزنده و جذاب، میتوانید بیماران بیشتری را به سوی کلینیک یا وبسایت جراحی پلاستیک خود جذب کنید. این روزها افرادی که به دنبال عمل های زیبایی هستند، اول سوالات خود را در گوگل سرچ میکنند. پیشنهاد می شود محتواهایی تولید کنید که پاسخگوی سوالات آنها باشد. نیازی نیست محتواهایی که در سایت قرار میدهد حتما متنی باشند. شما میتوانید مطالب خود را به صورت ویدیو، پادکست، کتابهای الکترونیکی رایگان و غیره انتشار دهید. هر چه محتوا جذاب تر و قابل فهم تر باشد، نظرات بیشتری را به خود جلب میکند و در نتیجه بازدیدکنندگان را به مراجعه کننده تبدیل میکند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص تاثیر بازاریابی محتوا، می توانید مقاله بازاریابی محتوا و روش های مختلف جذب مخاطب را مطالعه نمایید.

نتیجه گیری:

اکنون، شما با برخی از تاثیرگذارترین روش های تبلیغاتی و جذب مشتری برای کلینیک یا وب سایت جراحی پلاستیک و زیبایی آشنا شدید که می توانید با استفاده از آنها مخاطبان و مراجعه کنندگان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

همچنین، می توانید با مطالعه مقالات زیر نیز استراتژی های موثری برای کسب و کار خود طراحی کنید.

سئو و تاثیر آن در افزایش بازدید کنندگان سایت
ترفندهایی جهت افزایش ترافیک وب سایت
بستن