وبسایت معماری

بهترین روش جهت طراحی و توسعه وب سایت شرکت معماری

بهترین روش جهت طراحی و توسعه وب سایت شرکت معماری

اگر به تازگی شرکت معماری خود را تاسیس کرده‌اید، باید بدانید که چگونه یک وب سایت ایجاد کنید. بهینه سازی وب سایت شرکت شما یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از موفقیت در کسب و کار خود انجام دهید. در عصر دیجیتال امروز، داشتن یک وب سایت برای کسب و کار تقریباً اجباری است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سایت شما با اهدافتان هم جهت است و نه برخلاف آن!

 

مشتریان هنگام استخدام یک معمار سه مرحله را در نظر می گیرند:

 

  • جمع آوری آوری ایده
  • کسب مشاوره در مورد موضوعی خاص
  • آماده استخدام

 

این مراحل به عنوان یک قیف عمل می کنند. در هر مرحله مشتریان بالقوه کمتری نسبت به مرحله قبل وجود دارد، زیرا افراد پاسخ های مورد نظر خود را پیدا می کنند و یا با یک معمار ارتباط برقرار می کنند و یا پروژه خود را لغو یا به تاخیر می اندازند.

بنابراین چگونه تصمیم می گیرید چه محتوایی را در سایت خود قرار دهید؟ 

Enoch Sears، که یک معمار موفق آمریکایی است در وبلاگ خود، قوانینی را مطرح نموده است:

 

محتوای وب سایت شما باید منعکس کننده سه مرحله‌ای باشد که مشتریان در نظر می گیرند:

 

محتوای مناسب و مرتبط

 

  • 80% از مطالب مرحله «جمع آوری ایده» را پوشش می دهند.
  • 10% از مطالب، مرحله مشاوره «نیازهای خاص» را پوشش می دهند.
  • 10% از مطالب مرحله «آماده استخدام» را پوشش می دهند.

 

داشتن محتوای عالی در صورتی که مردم نتوانند آن را پیدا کنند، به نفع شما نیست.!

 

سازماندهی عالی سایت همزمان با بهینه سازی سرعت سایت انجام می شود. بازدید کنندگان باید بتوانند به سرعت به بخش مورد نظر خود برسند و آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. جستجو در پروژه های خود را سهولت بخشیده و فیلترهای متعددی را نیز در نظر بگیرید تا افراد بتوانند فقط با چند کلیک، دقیقاً همان چیزی که میخواهند را پیدا کنند. هرچه مخاطبان بیشتر به دنبال چیزی بگردند، احتمال ناامید شدن و تسلیم شدنشان افزایش میابد. Google Analytics، منبع خوبی برای تعیین اینکه آیا هر یک از صفحات وب سایت شما آهسته بارگیری می شود یا خیر، همچنین، داده های صفحه خروج یا اطلاعاتی در مورد اینکه مخاطبان قبل از خروج از سایت در چه صفحه‌ای بودند را ارائه می دهد. این داده ها به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام صفحات برای جلب مشتری تا رسیدن به مشتری نیاز به کار بیشتری دارند.

 

چرا به یک وب سایت عالی برای شرکت معماری خود نیاز دارید؟

 

دلایل اهمیت وب سایت معماری

 

شما به یک وب سایت عالی نیاز دارید تا شرکت شما بتواند:

  • توانایی های خود را نمایش دهید.
  • به مردم کمک کنید شما را پیدا کنند.
  • مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید.

 

توانایی های خود را نمایش دهید

 

از آنجا که معماری یم زمینه بصری است، شما به روشی بهینه برای نمایش کارهای خیره کننده خود نیاز دارید. متاسفانه، اگر یک وب سایت وحشتناک داشته باشید، احتمالاً مردم این تاثیر را به کارها و سوابق شما مرتبط خواهند کرد. بنابراین، با دنبال کردن مطالب ما از بروز این اتفاق جلوگیری کنید.

 

به افراد کمک کنید شما را پیدا کنند:

 

وقتی مردم به دنبال چیزی میگردند، اولین جایی که بررسی می کنند اینترنت است. بنابراین شما به یک حضور آنلاین عالی نیاز دارید تا مردم بتوانند شرکت شما را برای تامین نیازهای معماری خود در شرکت های دیگر استخدام کنند. اطمینان حاصل کنید که لیست محلی خود را به موتورهای جستجو مانند یاهو، گوگل،بینگ و یاندکس اضافه کنید تا در صفحه نتایج ظاهر شوید. 

 

مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید:

 

سرانجام، وب سایت شما باید برای شما کار کند در بر خلاف آن. این به معنای طراحی سایتی است که علاوه بر جذب مخاطب، وی را به مشتری تبدیل می کند.

 

چگونه یک وب سایت عالی برای شرکت معماری خود ایجاد کنیم؟

 

ایجاد وبسایت معماری

 

اگر ایجاد وب سایت، ترسناک و دشوار به نظر می رسد، نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از یک راهنمای گام به گام بتوانید یک وب سایت عالی برای شرکت خود ایجاد کنید. ما در خصوص مواردی که باعث می شوند وبسایت شما به عنوان یک وبسایت منحصر به فرد شناخته شود را بررسی خواهیم کرد، اما بیایید در ابتدا در مورد آنچه نباید انجام دهید صحبت کنیم.

 

 چه کارهایی را نباید انجام داد:

 

یک وب سایت با طراحی ضعیف ممکن است حتی بیشتر از وب سایتی که خوب طراحی شده، مورد توجه قرار گیرد. در ادامه مواردی را بررسی خواهیم کرد که هنگام ساخت وب سایت از آنها اجتناب کنید:

 

قابل پیش بینی نبودن:

 

اغلب اوقات، سایت های معماری از طراحی برش کوکی- نمونه کارها، خدمات و صفحات مربوط به ما پیروی میکنند. روند فکری اغلب آنها این است: افرادی که کارها و سوابق ما را دوست دارند، ما را استخدام می کنند تا برای آنها کار کنیم. اما همیشه اینطور نیست! این قالب یک وبسایت بروشور نامیده می شود.

اکثر وب سایت های معماری توسط معماران، برای معماری طراحی شده‌اند- نه مشتری! این سایت ها کاملاً مربوط به شما هستند، اما مشتری به شما اهمیت نمی دهد- آنها به آنچه شما می توانید برای آنها انجام دهید اهمیت می دهند! وب سایت خود را بر روی برقراری ارتباط با مشتری متمرکز کنید تا بتوانند به شما جهت رسیدن به اهداف پروژه های خود اعتماد کنند. 

به جای اینکه صفحه اصلی خود را به نمایش پر سر و صدای یکی از پروژه های خود اختصاص دهید، به آنچه که مشتری احتمالی می خواهد در مورد شما بداند، بیاندیشید.

حال، بیایید به بررسی چیزهایی که یک طراحی را منحصر به فرد میکند، بپردازیم.

 

بهترین روش طراحی وب سایت های معماری:

 

در اینجا چند معیار برای بررسی یک وب سایت معماری عالی آورده شده است:

  • مقداری جذابیت به آن اضافه کنید
  • مطالب را به طور منظم منتشر کنید
  • آدم باشید
  • متخصص باشید
  • آن را تمیز نگه دارید.

 

مقداری جذابیت به آن اضافه کنید:

 

همانطور که میدانید، معماری یک هنر بصری است، بنابراین مطمئن شوید که عکس های حرفه‌ای و با کیفیت از کارها و سوابق خود در بخش پروژه های سایت قرار دهید تا به مشتریان بالقوه آنچه را که قادر به ایجاد آن هستید، نشان دهید. برای نشان دادن ماده‌ای که پشت طرح شماستف طرح هایی را اضافه کنید.

 

باور پذیری افراد با جلوه های بصری تقویت می شود.

 

نکته: به جای اینکه صفحه اصلی خود را روی عکس ها متمرکز کنید، تخصص خود را در قسمت جلو و مرکز قرار دهید بنابراین می توانید مشتریان را به اطلاعاتی که بیشترین ارتباط با آنها را دارد راهنمایی کنید.

 

مطالب را به طور منظم منتشر کنید:

 

نه تنها لازم است که یم وب سایت برای شرکت خود درست کنید، بلکه باید آن را با بروز رسانی منظم توسط پروژه های جدید حفظ کنید. اگر همه پروژه های وب سایت شما منسوخ شده باشند، مردم تصور خواهند کرد که شما دیگر کار نمی کنید.

 

آدم باشید(به وب سایت خود چهره‌ای انسانی بدهید):

 

ممکن است فکر کنید، “این آسان است” اما معنای واقعی آن این است: شامل محتوای سرمقاله و روایت های اول شخص است، بنابراین افرادی که به سایت شما می آیند احساس میکنند که با یک شخص تعامل دارند، نه یک شرکت بدون چهره. این امر باعث می شود مشتریان بالقوه بتوانند راحت تر با شرکت شما ارتباط برقرار کرده و روابطی قوی تر را ایجاد کنند که منجر به افزایش نرخ تبدیل می شود.

 

متخصص باشید:

 

سرانجام، فقط محتوا را از سایر مراجع معماری در وب سایت خود کپی و پیست نکنید. شما باید به یک مرجع تبدیل شوید که هم مشتریان  و هم سایر معماران بتوانند با تولید محتوا و افزودن صدا و نظرات شما به مکالمه به آن اعتماد کنند. فقط کارهایی که انجام داده‌اید را ذکر نکنید، به دیگران نشان دهید که از تجربه شما چه چیزهایی را می توانند بیاموزند و یا چیز مفیدی را به آنها یاد دهید. همچنین از توضیح فرآیند کاری خود خجالت نکشید(البته در شرایطی که مشتریان بالقوه می توانند آن را درک کنند.) این اطاعات نشان می دهد که شما واقعاً می دانید که چه کاری انجام میدهید و به ایجاد اعتماد زودهنگام نیز کمک زیادی می کنید.

 

طراحی وب سایت خود را تمیز نگه دارید:

 

مطمئن شوید شوید که وب سایت شما ساده و تمیز است تا بازدید کنندگان بتوانند از طریق همه چیزهایی که ارائه می دهید به پیمایش بپردازند. بی نظمی زیاد، حواس ها را پرت می کند و مانع از آن می شود که خواننده بتواند به اندازه کافی برای کسب اطلاعات مفید روی چیزی تمرکز کند. اطمینان حاصل کنید که بین پروژه های ساخته نشده و تکمیل شده، تفاوت قائل می شوید. سازماندهی واضح برای جلب توجه به طرح های شما بسیار مهم است.

اکنون برای الهام بخشیدن بیایید نمونه‌ای از یک وب سایت عالی معماری را بررسی کنیم تا یک معیار مفید برای مدلسازی سایت ارائه دهیم.

مثال: 

آنچه آنها به خوبی انجام می دهند:

 

 صفحه خوش آمد

 

ٌصفحه خوش آمد

 

صفحه خوش آمد گویی ساده، از نظر بصری جذاب است، با تماس های واضح برای اقدام در ارتباط با این شرکت در شبکه های اجتماعی و ثبت نام برای بروز رسانی های خبرنامه آنها.

 

صفحه اصلی:

 

صفحه اصلی سایت

 

صفحه اصلی با پرسیدن آنچه مشتری ها می خواهند شروع می شود. پست های برجسته وبلاگ برخی از مطالب آموزنده شرکت را که روی پاسخ دهی به سوالات مشتریان بالقوه تمرکز دارد را برای مشتریان به اشتراک می گذارد.

کل صفحه اصلی به شما اطلاعاتی را می دهد که برای اطمینان از اینکه cs design می تواند اهداف پروژه شما را برآورده کند به شما ارائه می دهد که به طور یکپارچه شما را از مرحله جمع آوری اطلاعات تا مرحله نیازهای خاص راهنمایی می کند.

 

استعلام:

 

صفحه تحقیق، علاوه بر تعیین نیازها مشتریان از طریق پرسیدن مجموعه‌ای از سوالات، اطلاعات مفیدی نیز برای شرکت جمع آوری می کند. شناخت مشتریان بسیار مهم است زیرا می توانید با برآورده کردن انتظاراتشان، روابط محکمی با آنها برقرار کرده و رضایتشان را تضمین کنید. مشتریان فعلی شما می توانند منبعی عالی جهت ارجاع مشتری جدید به شرکت شما باشند، بنابراین اطمینان از اینکه آنها از کار شما راضی هستند، باعث موفقیت شرکت شما در آینده می شود.

 

پروژه ها:

 

شما باید بازدید کنندگان را در معرض تمام پروژه هایی که تاکنون انجام داده‌اید، قرار دهید. زیرا باعث خستگی و دلسردی آنها می شود. در عوض لیستی متشکل از 8 پروژه را به عنوان نمونه کار در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید. این نمونه ها شامل کارهای تکمیل شده و در حال انجام است، همچنین، حاوی انواع مختلفی از پروژه ها مانند کارهای تجاری و مسکونی می باشد. عکس ها را نیز می توانید درقالب گالری و یا اسلاید به نمایش بگذارید. اطلاعات ارائه شده برای هر پروژه کاملاً متعادل است، از جمله تمام جزئیات مربوط به هر پروژه بدون اینکه صفحه را با اطلاعات بیش از حد فنی و غیر ضروری بهم بریزید.

 

خدمات:

 

صفحه خدمات، به مشتریان بالقوه اطمینان می دهد که تمرکز شرکت، برطرف کردن نیازهای خاص آنها است. طرحی cs، خدمات بیشتری نسبت به معماری معمولی شما ارائه می دهد. ارائه خدمات در مرحله قبل از طراحی با خدمات ارزیابی آغاز می شود. این امر تضمین می کند هر سایتی که مشتری انتخاب می کند از قبل برای جلوگیری از غافلگیری مورد تحقیق کامل قرار گرفته است. این بخش عمق دانش و تخصص طراحی cs را برجسته می کند.

 

درباره:

 

این بخش با عدم تمرکز بر وی طراحی cs، در مورد اینکه شرکت چه کاری می تواند برای مشتری انجام دهد، می باشد. تمام ارتباطات در سایت، به صورت مشتری محور است. این شرکت حتی تا آنجا پیش می رود که به مشتریان احتمالی بگوید که چه کارهای را نمی توانند انجام دهند. این به مدیریت انتظارات مشتری احتمالی کمک می کند و نشان می دهد که طراحی cs همیشه به جای اینکه نوید چیزهایی را بدهد که نمی تواند ارائه دهند، با آنها صدقانه ئ سر راست باشد.

 

اخبار:

 

صفحه اخبار دارای مطالب متنوع،جالب و مفید است، از بروز رسانی در مورد پروژه های فعلی گرفته تا نحوه عملکرد موثر و همچنین پروژه های برنده جایزه برای کسب اعتبار بیشتر.

دستورالعمل های گام به گام نحوه ساختن وب سایت معماری:

 

  • انتخاب پلتفرم

  • انتخاب نام دامنه و هاست

  • انتخاب تم

  • اضافه کردن صفحات

  • اضافه کردن مطالب کاربر محور

  • دعوت به عمل(CTA)

 

انتخاب پلت فرم:

 

پلت فرم های زیادی وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها وب سایت خود را تنظیم کرده و عملکرد آن را بهینه کنید. وردپرس یک پلت فرم مخصوص مبتدیان است. 

 

انتخاب نام دامنه و میزبان:

 

برخی از تغییرات نام شرکت شما احتمالاً نام دامنه خواهد بود. اما حتی اگر نام دلخواه شما در دسترس نباشد، نکات متداولی برای انتخاب نام دامنه وجود دارد. پلتفرم های میزبانی مانند Wordpress و Squarespace می توانند به شما در یافتن نام دامنه یا میزبانی هر نام دامنه‌ای که از قبل دارید کمک کنند.

 

تم خود را انتخاب کنید:

 

به یاد داشته باشید که آن را تمیز نگه دارید، از تم های به هم ریخته خودداری کنید و به سراغ طرحی بروید که حواس شما را از پیام و کارتان پرت نکند.

 

اضافه کردن صفحات:

 

مطمئن شوید که با یک صفحه اصلی پویا شروع می کنید که توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب می کند. یک صفحه پروژه برای نشان دادن کار خود، یک صفحه خدمات برای بیان اینکه چه کاری می توانید برای مشتریان انجام دهید، یک صفحه درباره ما که اطلاعات کافی در مورد شرکت شما را فراهم می کند تا بتوانید با مشتری های بالقوه ارتباط برقرار کنید اما تمرکز آن بیشتر بر روی معرفی تخصص های شما است.

در آخر، مطمئن شوید که یک وبلاگ یا بخشی را جهت انتشار مطالب در نظر گرفته‌اید تا بتوانید محتوای کاربر محور خود را نمایش دهید. به این صورت، بازدیدکنندگان ترغیب می شوند که در خبرنامه شرکت شما ثبت نام کنند.

 

افزودن محتوای کاربر محور:

 

بنابراین چگونه تصمیم می گیرید که چه محتوایی را در سایت خود قرار دهید؟  مراحلی که مشتری ها هنگام جستجوی معمار طی می کنند را بازتاب دهید. همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم، اطلاعات لازم برای تعامل با مشتریان احتمالی را فراهم کنید.

 

یک تماس برای اقدام(CTA)  ارائه دهید:

 

دکمه اقدام برای تماس

 

برای ترغیب بازدید کنندگان جهت تعامل با شرکت شما از طریق سای خود، حتماً دستورالعمل هایی را در نظر بگیرید. روی بخشهای” درباره پروژه خود به ما بگویید” یا “تماس با ما” تمرکز کنید تا ارتباط با شما برای مشتریان احتمالی آسان شود.

 

جمع بندی:

اکنون شما همه اطلاعات لازم جهت ایجاد یک وب سایت برای شرکت معماری خود را در اختیار دارید که مشتریان احتمالی را به مشتریانی وفادار تبدیل می کند.

شما می توانید با استفاده از محصولات رابسانا در مدت بسیار کوتاهی صاحب یک وب سایت برجسته و منحصر به فرد برای شرکت معماری خود شوید. با استفاده از خدمات متنوع رابسانا مانند آزمون های امنیتی، استفاده پذیری، واکنش گرایی و کارایی / سرعت نیز می توانید از کیفیت و عملکرد وب سایت خود مطمئن شوید. همچنین، با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی، وب سایت شما به صدر فهرست نتایج موتورهای جستجو خواهد رسید که افزایش ترافیک و درآمد شما را تضمین می کند.تاکنون تمام وبسایت هایی که توسط متخصصان رابسانا طراحی و توسعه داده شده‌اند، به عنوان برترین وب سایت ها در حوزه خود شناخته شده‌اند. زیرا تمام تلاش متخصصان رابسانا طراحی و توسعه محصولاتی است که به راحتی امکان رقابت با نمونه‌های بین المللی را داشته باشد.علاوه بر موارد فوق، تیم مشاوره رابسانا نیز به شما در جهت اتخاذ بهترین رویکرد، تعیین اهداف و استراتژی های موثر کمک خواهند کرد.

 


مطالب مرتبط :

منظور از تست برنامه موبایل چیست؟

6 دلیل برای تمرکز بر استراتژی های بازاریابی موبایل در سال 2021

6 پلتفرم CMS کاربردی و محبوب در سال 2021

بستن