ترفندهای افزایش مشتری وب سایت سالن زیبایی و کاشت ناخن

ترفندهای افزایش مشتری وب سایت سالن زیبایی و کاشت ناخن(بخش دوم)

ترفندهای افزایش مشتری وب سایت سالن زیبایی و کاشت ناخن(بخش دوم)

در بخش اول این مقاله به معرفی و بررسی برخی از نکات افزایش مشتری برای وبسایت سالن زیبایی و کاشت ناخن پرداختیم. اینکه به معرفی و بررسی ادامه نکات خواهیم پرداخت.

4. آیا وب سایت سالن زیبایی و کاشت ناخن شما بازدیدکنندگان را به رزرو کنندگان تبدیل می کند؟

افزایش نرخ تبدیل وب سایت کاشت ناخن

آیا وب سایت سالن زیبایی و کاشت ناخن شما مشتریان جدید را جذب می کند یا آنها را می ترساند؟

آیا مشتریان احتمالی به وب سایت شما باز می گردند یا خیر؟

نقش اصلی وب سایت در کسب و کار شما این است که مشتریان احتمالی را متقاعد کنید تا تلفن را برداشته و اولین قرار ملاقات را رزرو کنند.

در اینجا امکانات ضروری یک وب سایت برای ارتباط با مشتریان جدید ذکر شده است:

موبایل-دوست(واکنش گرا):

تاثیر واکنش گرایی وب سایت جهت افزایش مشتری کاشت ناخن

آیا وب سایت شما با موبایل سازگار است؟ آیا مشتریان جدید می تواند آن را به وضوح در تلفن همراه خود مشاهده کنند؟

طراحی و محتوا:

تاثیر طراحی و محتوا در جذب مشتری کاشت ناخن

سعی کنید در ابتدا یک طراحی جذاب ، ساده و در عین تاثیر گذار داشته باشید. بی نظمی در محتوا باعث گیج شدن کاربران میشود از این رو هرچه طرح شما ساده تر باشد، تاثیرگذاری آن بیشتر می شود.

با تصحیح اشتباهات دستوری و غلط های املایی محتوا، اولین تاثیر خوب را از خود بر جای بگذارید.

در نهایت نیز، یک وبلاگ ماهانه با نکات و توصیه های کاربردی ایجاد کنید. این کار به شما کمک می کند رتبه بالاتری در گوگل داشته باشید. علاوه بر آن مشتریان احتمالی را ترغیب به بازدید از وب سایت شما می کند.

اطلاعات کلیدی برای مشتریان جدید

آیا شماره تلفن و ساعات کار ما در هر صفحه مشخص است؟ مشتریان احتمالی به خود زحمت نمی دهند تا آنها را در سایر نقاط وب سایت شما جستجو کنند.

با قرار دادن ساعات کاری خود در تمام صفحات، آن را در معرض دید مشتریان جدید قرار دهید.

آیا می دانستید صفحه راهنمای قیمت، سومین صفحه پربازدید در اکثر وب سایت های سالن زیبایی و کاشت ناخن است؟

هرکسی که به فکر ارزیابی سالن شماست، مستقیماً از لیست قیمت های شما بازدید می کند. بنابراین مطمئن شوید که قیمت های شما همیشه واضح و به روز است.

متقاعد کردن مشتریان جدید جهت رزرو:

وقتی صحبت از متقاعد کردن مشتریان برای رزرو وقت می شود، معمولاً تخفیف دادن گزینه تاثیرگذاری است. پیشنهاد تخفیف را در صفحه فرود (Landing page) وب سایت خود قرار دهید و سپس با استفاده از شبکه های اجتماعی، آن را اطلاع رسانی کنید و ترافیک را افزایش دهید.

اکثر سیستم های نرم افزاری سالن های آرایشی و کاشت ناخن از قابلیت رزرو آنلاین که فرایند روزرو را آسان میکند،پشتیبانی می کنند.

5. نظرات و بررسی های آنلاین، مشتری های جدید را ترغیب به رزرو می کنند.

نقد و بررسی آنلاین جهت متقاعد کردن مشتریان کاشت ناخن

ما در اینجا در مورد بررسی مشتریان در گوگل صحبت می کنیم. زیرا باعث ایجاد اعتماد و اعتبار اجتماعی و افزایش رتبه به صورت محلی در گوگل میشود.

– بررسی های آنلاین باعث اعتماد بیشتر در بین مشتریان می شود

86 درصد از کاربران نظرات مندرج شده در سایت را مطالعه می کنند. (سن 95 درصد از این افراد 18 تا 34 ساله میباشد.)

57 درصد از مصرف کنندگان تنها در صورتی از یک کسب و کار استفاده می کنند که در نظرسنجی و بررسی های آنلاین، 4 یا بیشتر از 4 ستاره دریافت کرده باشد.

اعتماد به تبلیغات به سرعت در حال محو شدن است زیرا مردم به طور فزاینده‌ای به نقدها و بررسی ها اعتماد می کنند، حتی زمانی که از طرف شخص ثالثی که نمی شناسند، باشد.

یکی از بزرگترین سوالاتی که در ذهن مشتریان جدید در هنگام ارزیابی یک سالن زیبایی یا کاشت ناخن شکل می گیرد این است که: “آیا می توانم به آنها اعتماد کنم که ظاهر من را خراب نکنند؟”

حتی اگر یک دوست به آنها توصیه کند و یا هر روز از کنار سالن مورد نظر عبور کنند، به احتمال زیاد قبل از تصمیم گیری برای رزرو، نظرات آنلاین را بررسی خواهند کرد.

– بررسی های آنلاین، رتبه سئوی محلی شما را افزایش می دهد

بهبود سئوی محلی برای وب سایت کاشت ناخن

به عبارت ساده تر، گوگل می خواهد وب سایت های معتبر و با کیفیت را در نتایج جستجو نشان دهد. بنابراین وقتی می بیند که یک کسب و کار دارای نظرات مثبت است، این را به عنوان اثبات یک مشتری خوشحال و راضی در نظر میگیرد و با بالاترین رتبه به آن پاداش میدهد. عوامل متعدد دیگری نیز وجود دارد. دریافت نظرات قوی و مثبت یکی از بهترین راه ها برای افزایش رتبه و مشخصات محلی شما است.

6. با مشاغل محلی برای یافتن مشتریان جدید سالن زیبایی یا کاشت ناخن مشارکت کنید

همکاری با مشاغل محلی برای معرفی خدمات کاشت ناخن

– شرکای مناسب را برای جذب حداکثری مشتریان جدید انتخاب کنید

شما باید به دنبال مشاغلی باشید که مخاطبان مشابه شما را هدف گرفته‌اند: لباس فروشی ها، رستوران ها، مزون های لباس عروس، کافه ها، باشگاه های ورزشی، گل فروشیها و …

مشارکت های تجاری یک تاکتیک بازاریابی سریع نیستند زیرا شما به ایجاد اعتماد و روابط قوی نیاز دارید. اما ارزش آن را دارند که مشتریانی جدید و با کیفیت را در این مدت به شما ارائه دهند.

– مشتریان جدید را با یک پیشنهاد فریبنده ترغیب کنید

تمام مراحل عملی و ضوابط پیشنهاد را از قبل در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید کنترل اولین جلسه را در دست بگیرید.

پیشنهاد شما نباید رایگان باشد. مگر اینکه، شما یک مبتدی باشید. در این صورت یک پیشنهاد رایگان جهت تبلیغ معمولاً بسیار مفید و موثر است.

– توضیح دهید که چگونه هر دو کسب و کار برای بدست آوردن مشتریان جدید مشارکت می کنند

پس از تصمیم گیری در مورد پیشنهادهای تبلیغاتی سالن زیبایی یا کاشت ناخن خود، باید با مشاغل محلی تماس گرفته و توضیح دهید که چگونه مشارکت می تواند باعث رضایت مشتریان شود و به آنها پاداش دهد.

ناگفته نماند که شما باید خدمات با کیفیت بالا را در سالن آرایشی یا کاشت ناخن خود ارائه دهید.

-ابزارهای مناسب بازاریابی

خود را به مشتریان معرفی کنید و بالعکس
پیشنهادات خود را در وب سایت آنها تبلیغ کنید
نمونه کارهای خود را به مشتریان نشان دهید
پیشنهادهای خود را در اینستاگرام ،توییتر و سایر شبکه های مجازی ارسال کنید
پوسترهای تبلیغاتی را در محل خود نصب کنید
کوپن های خود را تا پایان مهلت تقسیم کنید
پیشنهاد سالن خود را از طریق خبرنامه الکترونیکی آنها تبلیغ کنید 
به یاد داشته باشید که تجربه برد-برد برای هردو کسب و کار باشد.

7- از مشتریان بخواهید که شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند

از مشتریان بخواهید که وب سایت کاشت ناخن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند

تحقیقات نشان می دهد که در صورت توصیه دوستان یا آشنایان نسبت به استفاده از یک سرویس یا محصول، احتمال استفاده از آن دو برابر می شود.

اگر می خواهید مشتریان، شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند باید احساس خوبی به این کار داشته باشند

بنابراین، چه چیزی باعث می شود یک مشتری وفادار سالن زیبایی یا کاشت ناخن شما را به دوستان یا خانواده خود معرفی کند؟

مایا آنجلو (نویسنده آمریکایی) میگوید: “من  آموخته‌ام که مردم آنچه شما گفتید را فراموش خواهند کرد، مردم آنچه شما انجام داده‌اید را فراموش خواهند کرد، اما مردم هرگز احساسی که در آنها بوجود آوردید را فراموش نخواهند کرد.”

شما باید باعث شوید که مشتریان احساس شگفت انگیزی نسبت به خود پیدا کنند تا میزان اعتماد آنها به شما نیز افزایش یابد.

– یک طرح بازاریابی ارجاعی موفق برای سالن زیبایی

از روش قدرتمند بازاریابی دهان به دهان استفاده کنید و مشتریان خود را ترغیب کنید تا سالن زیبایی و کاشت ناخن شما را به مشتریان جدید معرفی کنند.

شما باید از آنها بخواهید که شما را به سایرین معرفی کنند. ممکن است این امر واضح به نظر برسد، اما بسیاری از آرایشگاه ها یا سالن های زیبایی از انجام آن غافل هستند.

در نهایت، اندازه گیری تعداد مشتریان جدیدی که از طریق بازاریابی  جذب کرده‌اید را فراموش نکنید. اگر آنها شما را به سایرین معرفی نمی کنند، به این معناست که مشکل بزرگی در سرویس، قیمت گذاری یا دانش فنی خود دارید. به همین سادگی

جمع بندی:

اکنون شما مهم ترین و موثرترین روش های افزایش مشتری برای وب سایت سالن زیبایی و کاشت ناخن را یاد گرفتید که با استفاده صحیح از آنها می توانید کسب و کار خود به راحتی گسترش داده و با سایر برندها به رقابت بپردازید.

علاوه بر موارد فوق، شما می توانید از محصولات و خدمات رابسانا مانند سئو و بهینه سازی، آزمون های بررسی کیفیت و تبلیغات کلیکی نیز جهت اطمینان از موفقیت خود، استفاده کنید. همچنین، می توانید از طریق بخش مشاوره جهت تعیین رویکرد و استراتژی مناسب برای کمپین های تبلیغاتی خود با کارشناسان رابسانا گفتگو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن