شرکت توسعه دهنده برنامه موبایل

چطور بهترین شرکت توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل را پیدا کنیم

چطور بهترین شرکت توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل را پیدا کنیم

نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی نرم افزار و اپلیکیشن اسمارت فون یا گوشی های هوشمند

 

بازار برنامه های تلفن همراه به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش است. پیش بینی می شود تا سال 2023 برنامه های تلفن همراه بیش از 935 میلیارد دلار درآمد داشته باشند که بیشتر از طریق دانلود و تبلیغات پولی انجام می شود. بیشتر کسب و کارها در میدانند که برنامه ها ابزار مفیدی برای بازاریابی و کسب درآمد بیشتر هستند.

 

بررسی برخی از مزایای اپلیکیشن های تحت موبایل در تجارت:

 

ارزش برای مشتری:

 

مشتری بدون در نظر گرفتن زمان، همیشه می تواند با تجارت شما ارتباط برقرار کند. این باعث ایجاد وفاداری می شود و به شما در حفظ مشتری کمک می کند. شما همیشه می توانید برنامه‌ای طراحی و راه اندازی کنید تا مشتریان بیشتری بتوانند با خدمات و محصولات شما ارتباط موثرتری برقرار کنند.

 

زمان انتظار کمتر:

 

برنامه های تلفن همراه سریع هستند و می توانند به راحتی راه اندازی شوند. از آنجایی که مشتریان می توانند با صرف زمان کمتری کارهای خود را انجام دهند، جذب مشتری آسانتر است. اگر ویژگی خدمات مشتریان را نیز به برنامه اضافه کنید، باعث رضایت بیشتر مشتری خواهد شد.

 

دسترسی و ارتقا

 

توانایی برقراری ارتباط از داخل و خارج از محل کار، برنامه های تلفن همراه را به ابزاری ارزشمند در دنیای رقابتی امروز تبدیل کرده است.
توسعه یک برنامه تلفن همراه با معاملات و پیشنهادات منحصر به فرد، راهی مطمئن برای جذب بیشتر مشتری ها است. با داشتن یک برنامه موبایلی، پاسخ دادن به سوالات مشتریان و حل مشکلات بسیارساده‌تر خواهد بود.

 

نمایان بودن برندینگ

 

ساختن یک برنامه موبایلی باعث افزایش قابل توجه آگاهی از برند شما می شود. این قابلیت را در شبکه های اجتماعی می توان به اشتراک گذاشت.
با توجه به اینکه مردم وقت زیادی را صرف شبکه های اجتماعی می کنند، محصولات و خدمات شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهند داشت.

 

یافتن بهترین شرکت توسعه دهنده برنامه های تلفن همراه

 

هنگامی که در مورد تهیه یک برنامه موبایل تصمیم گیری کردید، میبایست یک توسعه دهنده برنامه تلفن همراه را که می تواند ارزش محصول را درک کند، استخدام کنید.
این بخش بسیار حساس و چالش برانگیز است زیرا بسیاری از شرکت ها ادعا میکنند که برنامه های زیادی را به صورت حرفه‌ای توسعه داده‌اند.

 

در اینجا چند مرحله اساسی وجود دارد که به شما کمک می کند که بهترین توسعه دهنده برنامه موبایل را شناسایی کنید را بیان میکنیم :

1- نمونه کارهای شرکت طراحی اپلیکیشن:

 

بررسی نمونه کارهای یک توسعه دهنده، اطلاعات ارزشمندی در خصوص توانایی های شرکت مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد. این کار به شما کمک می کند تا از سوابق شرکت موردنظر در خصوص توسعه برنامه های تحت موبایل و اسمارت فون ها  در طول سالها مطلع شوید.
شما همیشه می توانید برنامه های ساخته شده توسط شرکت ها را از نظر مهارت دامنه و مهارت (کاربرپسند بودن وطراحی ظاهری خوب) UI/UX بررسی و تجزیه و تحلیل کنید. با توجه به سوابق آنها نیز به تجربه و دانششان را میتوانید ارزیابی کنید.

 

2- بررسی نظرات و بازخوردها ازشرکت طراحی اپلیکیشن

 

شرکت های توسعه دهنده برتر هیچ مشکلی با انتشار لیست مشتریان سابق خود ندارند که با بررسی آنها می توانید بازخوردی واقعی از عملکرد شرکت موردنظر دریافت کنید.

درخواست گزارش رضایت مشتریان نیز بسیار راحت می باشد و شرکت های معتبر بدون هیچ مشکلی این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهند داد.
همچنین بررسی شبکه های اجتماعی و نظرات کاربران نیز روشی کاربردی جهت کسب اطلاعات است.

 

3- شرکت مورد نظر باید به تجارت شما علاقمند باشد

 

یک شرکت خوب نه تنها به توسعه برنامه های شما، بلکه به تجارت شما نیزعلاقمند خواهد بود. آنها می توانند براساس تجارب قبلی خود، با خلاقیت بیشتری نرم افزار موبایلی مورد نظر شما را توسعه دهند.

همچنین آنها قادر خواهند بود که در خصوص مزایا و معایب نرم افزار، اطلاعات و جزئیات بیشتری با شما در میان بگذارند.

 

4- رابطه

 

شما باید شرکت طراحی سایت و اپلیکیشنی را انتخاب کنید که بتوانید با آن رابطه برقرار کنید. توسعه نرم افزار یک فعالیت یکباره نیست و توسعه دهنده نرم افزار باید تا آخر چرخه حیات نرم افزار موردنظر جهت پشتیبانی در کنار شما باشد.

 

5- تخصص در سیستم عامل‌های مختلف اسمارت فون ها و موبایل ها 

 

از تبحر و تخصص برنامه نویس مورد نظر در خصوص پلتفرم انتخابی جهت توسعه نرم افزار مطمئن شوید.
همچنین اطمینان حاصل کنید که آنها به بهترین روش های کد نویسی متعهد هستند.
همچنین یک تیم خوب قادر خواهد بود به شما بگوید که چه چیزی برای بازار مورد نظر شما مناسب تر خواهد بود.

 

7- رازداری و امنیت اطلاعات

 

همیشه برنامه نویسی را انتخاب کنید که با قرارداد رازداری و عدم افشای اطلاعات آشنا و موافق باشد و به هیچ وجه برنامه نویسی که در خصوص امضای این سند تردید دارد را انتخاب نکنید. قراردادهای رازداری برای جلوگیری از سوء استفاده افراد از ایده شما بسیار ضروری و مهم هستند.

به منظور جلوگیری از بروز اشکالات در آینده، میبایست اقدامات امنیتی را در زمان طراحی رعایت کرد. کد نرم افزار و اطلاعات میبایست بطور ایمن و صحیح رمزنگاری شوند.

8- هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل

 

مراقب شرکت هایی که قیمت های غیر واقعی و عجیب ارائه می دهند، باشید. آنها ممکن است برای بدست آوردن پروژه بیش از اندازه به شما وعده دهند که ممکن است بعداً در ارائه محصول سفارشی با مشکل روبرو شوند.

پر هزینه ترین و یا ارزان ترین، تضمینی بر بهترین بودن شرکت مورد نظر نیست. توسعه دهندگان حرفه‌ای شما را در جریان فرایند مختلف قرار می دهند و هزینه های توسعه یک نرم افزار را با شما در میان می گذارند.

به طور میانگین میبایست حدود 8،000 تا 12،000 دلار برای ساخت یک برنامه و اپلیکیشن موبایلی به صورت سفارشی هزینه کرد، اما هزینه دقیق آن بر اساس ویژگی های مختلف آن برنامه محاسبه می شود.

بستن