هزینه سایت پزشکی یا دنداپزشکی

هزینه طراحی وب سایت پزشکی و دندانپزشکی در سال 2021

هزینه طراحی وب سایت پزشکی و دندانپزشکی در سال 2021

آیا تا به حال به کسی توصیه کرده‌اید که یک متخصص مراقبت های بهداشتی را تنها بر اساس قیمت انتخاب کند؟ مطمئناً هزینه می تواند در تصمیم گیری نهای بین دو پزشک نقش پررنگی داشته باشد، اما به احتمال زیاد شما به یک بیمار احتمالی توصیه می کنید که ابتدا به صورت دقیق بررسی کند که چرا هزینه یک پزشک از دیگری بیشتر است.

همه این متغیرها می توانند در تعیین و توجیه هزینه درمانی نقش داشته باشند، زیرا هر یک به طور مستقیم بر سطح کلی درمان(و حتی نتایج) تاثیر می گذارد. در نتیجه، یک بیمار می تواند انتظار داشته باشد که هزینه خدمات پزشک معالج که به طور گسترده آموزش دیده و در زمینه‌ای خاص تخصص دارد بیشتر از یک پزشک با اعتبار و تخصص پایین تر است.

همانطور که در بسیاری از حوزه های تجاری، این مفهوم که «هر چقدر هزینه کنید، همانقدر نتیجه می گیرید» برای خرید یک وبسایت پزشکی یا دندانپزشکی نیز صادق است. ممکن است یک شرکت بازاریابی دیجیتال برای طراحی سایت یم وب سایت جدید هزینه کمتری را نسبت به سایرین دریافت کند و در ظاهر محصولی قابل مقایسه را به شما تحویل دهد، اما چه چیزی باعث اختلاف قیمت می شود؟

برای درک بهتر قیمت وب سایت های پزشکی و دندانپزشکی، شرکت طراحی و توسعه رابسانا، چندین مورد را در این مقاله برجسته کرده که می تواند بر تاثیر زیادی در هزینه طراحی و توسعه وبسایت داشته باشد. 

6 مورد برای ارزیابی هزینه های وب سایت

امروزه هزینه جراحی پلاستیک، دندانپزشکی و سایر وب سایت های مراقبت های بهداشتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما مهم است که عوامل زیر را در نظر بگیرید تا مشخص شود که چه چیزی را در قبال سرمایه گذاری خود دریافت می کنید.

هزینه قالب پیش ساخته در مقابل طراحی سفارشی

هزینه قالب پیش ساخته در مقابل طراحی سفارشی

 قالب از پیش ساخته شده را می توان به میزان محدود سفارشی کرد، اما قابلیت های آن به همین جا ختم می شود. در واقع با استفاده از اکثر قالب های پیش ساخته،شما صاحب وب سایت نیستید. و باید به طور سالانه هزینه‌ای مشخص را پرداخت کنید که به مرور افزایش می یابد. علاوه بر این، کدنویسی سایت ها اغلب ضعیف است. که می تواند منجر به عملکرد نه چندان مطلوب در موتورهای جستجو شود.

در مقابل، همه اجزای یک طراحی وب سایت واقعاً سفارشی از جمله طرح، تصاویر، خطوط، برچسب، محتوا و موارد دیگر را می توان برای برآوردن خواسته های خاص شما طراحی کرد. علاوه بر این، برنامه نویسی و سایر عناصر پشت صحنه را می توان به درستی پیاده سازی کرد که ساختاری عالی را برای موفقیت آنلاین شما فراهم می کند.

زمان اختصاص داده شده

صرف زمان جهت طراحی

چقدر زمان برای ایجاد وب سایت شما صرف می شود؟ وقتی صحبت از طراحی و ساخت وب سایت ها می شود، هزینه اغلب نشانگر ساعاتی است که صرف طراحی سایت برای تخصص شما می شود. برخی از سایت ها را می توان با اتصال لوگو و قرار دادن محتوا با یک قالب از پیش تعیین شده یا طرح نیمه سفارشی که سریع و نسبتاً ارزان است، ایجاد کرد. 

درک این نکته بسیار ضروری است که توسعه یک سایت سفارشی به صورت صحیح نیازمند صرف زمان است که در قیمت گذاری لحاظ می شود.

فراتر از صفحه اصلی

فراتر از صفحه اصلی

معمولاً صفحه اصلی مهم ترین بخش یک وب سایت است اما یک طراحی عالی نباید به همین جا ختم شود. صفحات فرود داخلی جایی هستند که احتمالاً بیماران بیشتر وقت خود در سایت شما را در آنجا می گذرانند. بنابراین ویژگی های برجسته مانند تصاویر در تقویت برند و نشان دادن تعهد شما بسیار موثر است و به بیمار یک تجربه استثنایی را ارائه می دهد.

سازگاری با تلفن های همراه(واکنش گرایی)

واکنش گرایی وب سایت

امروزه، دیگر همه افراد با کامپیوترهای شخصی خود وب سایت ها را مرور نمی کنند. اگرچه اکثر وب سایت های جدید به گونه‌ای ساخته می شوند که می توانند برای مشاهده در اندازه های صفحه نمایش تبلت و تلفن های هوشمند تنظیم شوند. اما این تنها بخشی از معادله است. علاوه بر تغییر مجدد خودکار برای تناسب با دستگاه های تلفن همراه، سایت شما باید یک تجربه کاربری یکپارچه برای مرور ساده با تلفن همراه و تماس سریع را ارائه دهد. به این معنی که هر عنصری که در نسخه دسکتاپ وب سایت شما تعبیه شده است لزوماً نباید در نسخه تلفن همراه شما گنجانده شود. شما میتوانید با استفاده از آزمون واکنش گرایی رابسانا از سازگاری وب سایت خود با تلفن های همراه و سایر دستگاه ها اطمینان حاصل کنید.

سئو و فناوری

هزینه سئوی سایت

در یک چشم انداز دیجیتالی که همیشه در حال پیشرفت است، بررسی و تصحیح وب سایت در آینده یک امر ضروری است. این مسئله، شامل ایجاد سایت شما در بستری است که توسط بهترین مرورگرها پشتیبانی می شود. بسترهای قدرتمندی مانند وردپرس به گونه‌ای ساده شده‌اند که به شما امکان می دهند با پیشرفت فناوری سایت خود را به طور مداوم بروزرسانی کنید. زیرا فناوری ها و استراتژی های آنلاین پیشرفت می کنند. 

حفظ و نگهداری وب سایت

تعمیر و نگهداری وب سایت

وب سایت شما باید به عنوان یکی از بهترین سرمایه گذاری های بلند مدت عمل کند. به همین دلیل ایجاد یک زیرساخت استثنایی که بتوان آن را بروز رسانی کرد و بر اساس آن پیشرفت کرد، بسیار مهم است. زیرا فناوری تکامل می یابد و استانداردهای فعلی نیز در طول زمان دستخوش تغییرات خواهند شد. پکیج های طراحی وب رابسانا که به صورت منظم وبسایت های پزشکی یا دندانپزشکی را بررسی و تعمیر می کنند، می توانند به شما خدماتی ارائه دهند که علاوه بر بروز رسانی، عملکرد عالی سایت را نیز تضمین می کنند.

جمع بندی

همانطور که قبلاً گفته شد، هرچقدر که برای طراحی و توسعه وب سایت خود هزینه کنید، به همان مقدار نیز نتیجه خواهید گرفت. عدم انجام تحقیقات در مورد تعیین قیمت مناسب برای ایجاد یک وب سایت، ممکن است هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر در مورد طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال سوالی دارید، یا می خواهید با یک متخصص مجرب در این صنعت گفتگو کنید تا دریابید که چگونه می توانید استراتژی های آنلاین فعلی خود را بهبود بخشید، از طریق بخش مشاوره رابسانا با کارشناسان و متخصصان حرفه‌‌ای صحبت کنید.

بستن