ارتقا و بهبود وب سایت

7 روش رایگان برای بهبود و ارتقا وب سایت

7 روش رایگان برای بهبود و ارتقا وب سایت

شما می توانید بهترین محصول دنیا را داشته باشید. اما بدون تبلیغات موثر، هیچکس در مورد آن چیزی نخواهد دانست. فقط به این دلیل که یک وب سایت را در اینترنت راه اندازی کرده‌اید، به این معنی نیست که همه از آن بازدید خواهند کرد. در واقع، اگر شما وب سایت خود را تبلیغ نکنید، هیچکس حتی نخواهد دانست که وجود دارید. چندین سرویس مختلف وجود دارد که به شما کمک می کند صدای خود را به گوش دیگران برسانید. اما نیازمند پرداخت هزینه بالایی است. با این حال، روش های مختلفی نیز وجود دارد که می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید. در این مقاله هفت نکته در مورد بهبود و ارتقا وب سایت وجود دارد که با دنبال کردن آنها می توانید وب سایت خود را در صدر نتایج موتورهای جست و جو قرار دهید.

    1. بر روی سئوی وب سایت خود تمرکز کنید

قبل از شروع کار بر روی محتوای وب سایت خود، باید از ابزارهای سئو مطلع باشید. جهت یافتن بهترین کلمات کلیدی برای بازار تخصصی خود، می توانید از ابزار Keyword planner گوگل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که باید بر روی کلمات کلیدی دنباله دار بیشتر از کلمات کلیدی کوتاه متمرکز شوید. زیرا می توانید برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی گسترده تلاش کنید. همچنین، تمرکز بر روی کلماتی که از رقابت کم و نرخ جستجوی بالایی برخوردارند. تاثیر زیادی دارد و به شما در ایجاد پست های موثر و جذاب نیز کمک می کند. استفاده از استراتژی مناسب سئو باعث رشد و بهبود وب سایت شما می شود. از کلمات کلیدی باید در بخش های مختلف مطالب مانند عنوان، محتوا و توضیحات متا استفاده شود. اگر تمایل به اضافه کردن تصاویر دارید، به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی را در برچسب عنوان و متن جایگزین قرار دهید.

ارتقا و بهبود وب سایت خود با استفاده از سئوی تخصصی همچنان یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به بازدید طبیعی بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو است.

 

   2. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

دنیای شبکه های اجتماعی، بازاریابی آنلاین را کاملاً تغییر داده است. ایجاد یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی و تعامل با مشتریان، اغلب بهترین راه برای بهبود یک وب سایت است.

شما قادر خواهید بود با مشتریان ارتباط برقرار کرده و نتایج مورد نظر خود را به سرعت کسب کنید. حساب های مختلف در شبکه های اجتماعی، بستر بسیار خوبی را در اختیار مشاغل قرار می دهد تا تجارت خود را به صورت مناسب برای مخاطبان تبلیغ کنند. همچنین، شما می توانید وب سایت خود را با استفاده از تصاویر مارک دار در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. با طراحی صفحات فرود منحصر به فرد، ارائه مسابقات و اهدای هدایا، می توانید «لایک» جدید و اطلاعات تماس مشتری را بدست آورید. اینستاگرام و توییتر همچنان بسترهای غالب در شبکه های اجتماعی هستند. اما با استفاده از پینترست و یوتیوب نیز می توانید از راه های دیگر وب سایت و کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

  3.لیست موتورهای جستجو

یک راه ساده برای شروع، مراجعه به وب سایت خود با استفاده از موتورهای جستجو است.

محتواهای جدید را به فهرست موتورهای جستجو مانند Bing، Yahoo، Google و غیره ارسال کنید تا در لیست آنها نمایش داده شود. موتورهای جستجوی بزرگ، این سرویس را به صورت رایگان ارائه می دهند. اگر به صورت هفته‌ای محتوای جدید اضافه می کنید، این مورد یکی از اولین اقداماتی است که باید برای تبلیغ و بهبود یک وب سایت انجام دهید.

   4. برند سازی ویژه

تصویر برند باعث می شود که مردم بتوانند شرکت شما را تشخیص دهند. مدت زمانی را صرف بهبود برند خود کنید، تا به راحتی قابل تشخیص باشد.  جذابیت آن نیز باید به حدی باشد که بتواند توجه مردم را به خود جلب کند. برای ایمیل، پیام های متنی و انجمن ها، یک امضا که حاوی آدرس وب سایت خود است را ایجاد کنید. این یک روش عالی برای شناختن برند شما توسط مردم است و باعث می شود مردم روی آدرس وب سایت شما کلیک کنند. اگر تمایل دارید که از آدرس وب سایت خود در سایر گزینه های تبلیغاتی موبایلی استفاده کنید. ساختار وب سایت شما باید واکنش گرا باشد.

   5. پیوند متقابل

یکی دیگر از راه های افزایش اعتبار وب سایت در موتورهای جستجو، قرار دادن لینک وب سایت های دیگر در وب سایت خود است. اگر قصد تبلیغ و ارتقا دارید. گزینه های شما شامل مواردی مانند وبلاگ نویسی مهمان، ارسال پست در انجمن، تبادل لینک و مقالات خبری می باشد. توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید با وبسایت هایی که رتبه و کیفیت پایین دارند تبادل لینک کنید. در مقابل آن، وقتی که موتورهای جستجو متوجه می شوند که وب سایت شما با وب سایت هایی که دارای رتبه بالاتر هستند مرتبط است، به وب سایت شما با افزایش رتبه پاداش می دهند.

   6. روی محتوای با کیفیت تمرکز کنید

از میان تمام ایده های بهبود و ارتقا وب سایت، بهترین مورد، تمرکز بر کیفیت است.

ایجاد محتوای با کیفیت برای وب سایت و رتبه بندی کلی شما حیاتی است. مطالب مورد نظر خود را به گونه‌ای بنویسید تا دیگران نسبت به خواندن و به اشتراک گذاری آنها در وبلاگ، وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود تمایل داشته باشند. هر بار که مقاله جدیدی را در وبلاگ خود منتشر می کنید، در شبکه های اجتماعی نیز به آن اشاره کنید تا افراد نسبت به مطالعه مقاله ترغیب شوند. وبلاگ خود را به صورت مستمر کنترل کنید تا چیزهایی که به درستی کار می کنند را مشاهده کرده و از شر چیزهایی که باعث کاهش ترافیک می شوند خلاص شوید.

   7. از Google Local Business استفاده کنید

برای بدست آوردن مخاطبان محلی، وب سایت خود را در Google Local Business ثبت کنید. گوگل نه تنها ایده‌هایی موثر جهت ارتقا وب سایت را ارائه می دهد. بلکه به هر کسب و کاری امکان می دهد تا اطلاعات خود را به صورت رایگان ثبت کند. می توانید تصاویر اضافه کنید، پیشنهادهای تبلیغاتی داشته باشید و حتی تبلیغات موبایلی را نیز ثبت کنید. قسمت عمده صفحه Google Local Business برای نحوه نمایش اطلاعات است.

اگر پس از استفاده از این هفت نکته هنوز هم می خواهید وب سایت خود را تبلیغ کنید، بهتر است که با آژانس های بازاریابی آنلاین تماس بگیرید. اگرچه یادگیری نحوه تبلیغ وب سایت ممکن است زمان بر باشد، اما تمرکز بر صبور بودن بسیار اهمیت دارد. ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا متوجه افزایش چشمگیر میزان بازدید و رتبه بندی آنلاین خود شوید.

بستن