توسعه وب سایت

بررسی بهترین روش های توسعه وب سایت

بررسی بهترین روش های توسعه وب سایت

وقتی زمان توسعه وب سایت و بروز رسانی آن می رسد، توجه به طراحی بسیار اهمیت می یابد. شما می خواهید تصمیم درستی بگیرید زیرا وب سایت شما، ابزاری مهم برای به دست آوردن مشتریان جدید است. متاسفانه، بخاطر وجود گزینه های زیاد، تصمیم گیری صحیح چالش برانگیز است. شما می توانید یک فریلنسر یا یک توسعه دهنده وب تمام وقت و یا یک شرکت توسعه وب را استخدام کنید.

در ظاهر، همه گزینه ها نتیجه یکسانی دارند. اما وقتی عمیق تر این موضوع را در نظر میگیرید، انتخاب ها پیچیده تر می شوند. مولفه های زیادی برای ایجاد تعادل وجود دارند، از نیازها و اهداف شما گرفته تا بودجه و جدول زمانی که در اختیار دارید.

در این مقاله، ما سه گزینه را با هم مقایسه می کنیم تا بتوانید بهترین مسیر را برای طراحی و توسعه وب سایت خود تعیین کرده و بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری خود کسب کنید.

توسعه دهندگان مستقل(فریلنسر)

توسعه دهنده فریلنسر

بزرگترین مزایای استخدام یک فریلنسر این است که حقوق و دستمزدها را محدود نمی کنند، لازم نیست نگران مزایا یا تعهدات مربوط به اشتغال باشید، می توانید پروژه ها را در صورت نیاز شروع و یا متوقف کنید و معمولاً انعطاف پذیرتر کارمندان هستند. به طور کلی، اکثر شرکت ها، فریلنسرها را  برای وب سایت های کوچک با نیازهای برنامه نویسی ساده در نظر میگیرند؛ زیرا دستمزد آنها بر اساس ساعت یا پروژه پرداخت می شود.

جهت کار با فریلنسرها چندین نکته مهم وجود دارد که باید آنها را بدانید. به طور خاص، آنها ممکن است فاقد تخصص همه جانبه برای رسیدگی به همه بخش های یک پروژه پیچیده باشند. و ممکن است تخصص فریلنسر مورد نظر تنها به توسعه چند وب سایت و مشتری با شرایط مشابه محدود شود. در نتیجه، آنها از همه چالش ها و مشکلات موجود در برنامه نویسی پیچیده تر آگاهی ندارند.

علاوه بر این، استخدام یک توسعه دهنده وب مستقل با این خطر روبرو است که پروژه شما را تکمیل نکنند زیرا ممکن است شغل تمام وقت دیگری پیدا کرده و یا بیشتر وقت خود را صرف رسیدگی به نیازهای سایر مشتریان کنند. همچنین، ممکن است آنها از فرایندهای استاندارد تبعیت نکنند، که می تواند منجر به کدنویسی غیر اصولی و نامرتب شود. پس از تکمیل پروژه نیز فریلنسرها معمولاً زمان یا منابع لازم برای ارائه پشتیبانی مداوم و طولانی مدت از پروژه را ندارند.

توسعه‌دهندگان وب تمام وقت

استخدام توسعه دهنده داخلی

استخدام کارمند به این معناست که شما یک عضو اختصاصی و رسمی در تیم خود دارید که کاملاً با اهداف و چشم انداز کسب و کار شما هماهنگ است. اگر شخص مناسب را بیابید، میتواند دارایی ارزشمندی برای تجارت شما باشد که یک سرمایه گذاری موفق در وبسایت یا پروژه های شما به شمار می آید.

با این اوصاف، استخدام یک کارمند تمام وقت، تعهدی بزرگ است. این امر مستلزم صرف زمان قابل توجهی جهت گذراندن مراحل استخدام و شرح وظایف شغلی است. همچنین، برای شناسایی و سپس استخدام مناسب ترین فرد به دقت زیادی نیاز است. هنگامی که فرد جدیدی را استخدام می کنید، سایر پرسنل باید وقت و زمان زیادی را صرف آموزش کارمند جدید کنند تا با اهداف و روش کاری شرکت هماهنگ شود.

علاوه بر این، توسعه دهنده وب شما نیاز به مدیریت و راهنمایی مداوم دارد. همچنین، با استخدام کارمند جدید باید به مواردی مانند حقوق، مزایا و مسائل قانونی مانند بدهی های مالیاتی، بیمه بیکاری و غیره رسیدگی کنید. سپردن وب سایت یا پروژه خود به یک فرد نیز دارای ریسک می باشد. زیرا ممکن است فرد مورد نظر به یکباره استعفا دهد و یا شرایط ادامه همکاری را نداشته باشد.

طبق تجربه ما، استخدام یک توسعه دهنده برای مشاغل بزرگ با وب سایت هایی که به بروز رسانی مداوم نیاز دارند، بهترین گزینه است.

شرکت توسعه‌دهنده وبسایت

شرکت طراحی و توسعه وب سایت

برخی مزایای استخدام یک شرکت توسعه دهنده وب مشابه با استخدام فریلنسر است. یکی از مزایای بزرگ، کیفیت بالای کار است زیرا شرکت مورد نظر دارای توسعه دهندگانی حرفه‌ای و با تجربه است که با استفاده از روش های استاندارد کدنویسی، وب سایتی تمیز و منحصر به فرد را ایجاد می کنند. همچنین، شرکت ها منابع زیادی برای انجام پروژه های وب بزرگ و پیچیده دارند. آنها قابلیت، پشتیبانی اختصاصی، مدیریت پروژه، راهنمای فنی، آموزش و بروزرسانی های مداوم امنیتی را حتی پس از راه اندازی وب سایت دارند.

علاوه بر این، یک شرکت توسعه دهنده وب دارای متخصصانی برای برطرف کردن نیازهای خاص می باشد. آنها به دلیل دارا بودن طیف گسترده‌ای از مشتریان در مشاغل گوناگون، در بسیاری از صنایع تجربه دارند.

در نهایت، شرکت ها با اجرای مجموعه‌ای از آزمون های از پیش تعیین شده قبل از راه اندازی وب سایت، از عملکرد و کیفیت آن اطمینان حاصل می کنند.

راه حلی برای نیازهای توسعه وب سایت شما

ما خوشحال می شویم که در مورد توسعه وب سایت با شما صحبت کنیم. رابسانا یک شرکت توسعه دهنده وب با سالها تجربه در ساخت وب سایت های منحصر به فرد با ویژگی های فراوان است. ما در رابسانا می دانیم که چگونه می توان جدیدترین و بهترین روش ها را به گونه‌ای سریع، کاربرپسند و ایمن پیاده سازی کرد. 

همکاری با رابسانا نه تنها مشکلات مربوط به توسعه وب سایت شما را برطرف می کند، بلکه در زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود. همچنین، شما به تمام خدمات رابسانا مانند توسعه دهندگان، کارشناسان UX، شیوه کد نویسی، مدیران پروژه و فرآیندهای پیشرفت پروژه توسعه وب سایت خود دسترسی پیدا می کنید. 

بستن