اسکریپت بازار NFT

آشنایی با اسکریپت بازار توکن های غیر مثلی(NFT)

آشنایی با اسکریپت بازار توکن های غیر مثلی(NFT)

اسکریپت بازار توکن های غیر مثلی(NFT) چیست؟

 

در حال حاضر بازار کلکسیونی NFT، روز به روز کاربران بیشتری را به سوی خود جذب می کند. همچنین، هنرمندانی از سراسر جهان با فروش آثار هنری توکنیزه شده، بین 25،000 تا چند میلیون دلار کسب می کنند. 

اسکریپت بازار توکن های غیر مثلی که توسط بهترین توسعه دهندگان بلاکچین ساخته شده است از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این اسکریپت با این هدف توسعه داده شده است که کاربران بتوانند توکن های جدید را بهتر و سریع تر شناسایی و کشف کنند.

دیگر هدف اصلی آن، تمرکز بر فناوری، طراحی، سرعت، مدیریت و مقیاس پذیری است. این اسکریپت برای کار با اکثر پروتکل های محبوب بلاکچین ساخته شده است که می تواند با کمترین مقدار سفارشی سازی تغییر کند. وقتی نوبت به طراحی می رسد، با انجام چندین مرحله آزمایش UX، بهینه سازی فونت ها ، آنالیز هیت مپ و سایر اقدامات اضافی بهترین طرح ممکن را ایجاد نموده‌ایم.

با توجه به اینکه محتوای موجود  سنگین خواهد بود، از فناوری های سبکی مانند Angularjs و nodejs استفاده میکند که قدرتمند هستند اما دارای حداقل منابع جهت ردیابی هستند. با بهره گیری از این فناوری‌ها، اسکریپت بازار NFT عملکرد خوبی دارد و سریعتر اجرا می شود.

پس از استقرار در سرور، به میزان اندکی تعمیر و نگهداری نیاز دارند تا برای اجرای کارآمد، بهینه سازی شوند.

 

اسکریپت بازار توکن های غیر مثلی(NFT) چطور کار می کند؟

 

اسکریپت بازار توکن های غیر مثلی ساخته شده است تا تهیه کنندگان NFT، لیست پروژه های خود را سهولت بخشند و سرمایه گذاران نیز به راحتی دارایی های NFT را شناسایی و کشف کنند. ثابت شده است که حضور کاربر بهترین تجربه ممکن را دارد که پلت فرم می تواند ارائه دهد.طرح برای مشاهده سیستم عامل در دستگاه های مختلف بهینه شده است. در اینجا نحوه کار برای یک کاربر معمولی آورده شده است.

اگر هنرمندی، قصد قرار دادن توکن غیر مثلی خود بر روی پلت فرم را داشته باشد، باید آن را با اتصال به کیف پول خود تایید کرده و اثری هنری دیجیتالی خود را روی بازار NFT آپلود کند، سپس باید جزئیات مربوط به آن را وارد کند و اسنادی که اثبات کننده هویت اصلی هنرمند است را ارائه دهد.

اگر آنها هنوز توکنی ایجاد نکرده اند و می خواهند با آثار هنری خود یک توکن NFT در این پلتفرم ایجاد کنند، باید آثار NFT خود را بر روی بازار توکن های غیر مثلی آپلود کنند و جزئیات مربوط به آن را وارد کنند. پس از تایید، توکن NFT در Rarible Clone در دسترس خواهد بود.

کاربرانی که می خواهند NFT خریداری کنند، می توانند دسته های مختلف را مرور کند و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

پس از خرید کلکسیون یا توکن NFT به یف پول خریدار ارسال می شود و به آثار آپلود شده دسترسی پیدا می کند.

 

چگونه اسکریپت بازار توکن های غیر مثلی باعث درآمدزایی می شود؟

 

چندين کانال جهت درآمد زایی وجود دارد که از طریق آنها صاحب پلت فرم و هنرمندان می توانند درآمد کسب کنند.

 

دارندگان پلت فرم:

 

هزینه کمیسیون– دارندگان پلتفرم های نرم افزاری می توانند با دریافت کارمزد از هر معامله، کسب درآمد کنند.

تبلیغات– تبلیغات یکی از بزرگترین منابع کسب درآمد است. با این وجود، قابلیت تبلیغات به حریم خصوصی کاربران در پلت فرم احترام می گذارد و با قوانین سختگیرانه حریم خصوصی اکثر کشورها مطابقت دارد.

فروش توکن–  میتوانید توکن رمزنگاری شده خود که ارز بومی پلتفرم است را بفروشید.

هزینه بازار– در ازای فروش هر کالایی مبلغ ناچیزی را به عنوان کارمزد بازار دریافت کنید.

 

هنرمندان/دارندگان NFT:

 

فروش توکن های غیر مثلی، آثار هنری و غیره بر روی بازار – فروشم محصولات بر روی پلت فرم برای خرید کاربران.

درآمد دوره ای– می توان یک گزینه سفارشی سازی شده را تعبیه کرد تا هر زمان که محصولی بر روی پلت فرم فروش رفت، سازنده آن درصدی از فروش آن دریافت کند.

 

ویژگی های OpenSea :

 

عدم تمرکز-  بازار غیرمتمرکز دارای بلاکچین غیرمتمرکز است که از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند و باعث شفافیت بیشتر نیز می شود.

ارزهای رمزنگاری یکپارچه سازی شده- این ویژگی جهت سهولت در خرید و فروش تعبیه شده است.

ابزار تعامل اجتماعی- این پلتفرم از ابزارهای تعامل اجتماعی زیادی مانند دکمه رای گیری، نظرسنجی، اشتراک مجدد و حذف برخوردار است.

بازار- بازار به هرکسی اجازه می دهد تا با استفاده از روش های پرداخت مانند ارز رمزنگاری شده و ارز فیات، محصولات موجود را در پلت فرم به فروش یا خرید برساند.

موتور شناسایی- موتور شناسایی، جستجو و یافتن کالاهای کلکسیونی و NFT را در بازار راحت می کند.

 

3 دلیل برای خرید اسکریپت OpenSea:

 

تجارت پرطرفدار-  NFT ها محبوب ترین کلاس دارای رمزنگاری در حال حاضر هستند که زمان مناسب برای شروع مشاغل ساخته شده با اسکریپت بازار NFT است. این روند را از دست ندهید.

ادغام کانال های درآمدی-  در حال حاضر این محصول، چندین کانال درآمدی دارد که یکپارچه شده‌اند، بنابراین لازم نیست بلافاصله به دنبال منبع جدیدتری بگردید. همچنین این اسکریپت به کارآفرینان تازه کار یک فرصت درآمدزایی ارائه می دهد.

طراحی شده با بلاکچین- شما می توانید با داشتن شغلی که کاملاً در بلاکچین فعالیت می کند، بخشی از آن شوید. اگر زود شروع کنید، نسبت به رقبای خود در آینده برتری پیدا می کنید.

مطالب مرتبط :

نکاتی که باید در مورد ارز دیجیتال بدانید !

DeFi چیست و چه تاثیری در بازار معاملات رمزنگاری دارد؟

اسکریپت وبسایت ارز دیجیتال بایننس

طراحی و ایجاد اسکریپت وب سایت صرافی رمزنگاری

بستن