پشتیبانی خدمات پس از فروش

آخرین بروزرسانی: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

این قوانین مربوط به پشتیبانی رفع باگ محصولات شرکت رابسانا می باشد.

  1. تمامی قراردادهایی که مشمول خدمات پشتیبانی می شوند از این قوانین پیروی می کنند.

  2. شرکت رابسانا فقط در بازه زمانی ۸ صبح لغایت ۶ عصر روزهای کاری که در تقویم رابسانا به آدرس https://rabsana.ir/legal/timing مشخص است، پاسخگوی مشکلات اعلام شده خواهد بود و در زمان های خارج از این بازه هیچ تعهدی نخواهد داشت.

  3. پشتیبانی فنی صرفا از طریق ارسال تیکت در سامانه https://rabsana.ir/crm امکان پذیر می باشد و شرکت رابسانا هیچ تعهدی نسبت به پاسخ گویی تماس تلفنی یا ارسال پیام در نرم افزارهای چت (نظیر واتساپ و تلگرام) نخواهد داشت.

  4. پشتیبانی فنی صرفا شامل رفع اشکالات می باشد. انجام اصلاحات و افزودن امکانات جزو پشتیبانی نخواهد بود.

  5. شرکت رابسانا حداکثر ظرف ۲۱ روز کاری موظف به رفع موارد گزارش شده می باشد. تنظیم کردن وبسرویس ها، ثبت نام در سامانه های مورد نیاز، احراز هویت در درگاه های بانکی و سامانه های ارسال پیامک (نظیر sms.ir و کاوه نگار)، وارد کردن اطلاعات، تولید محتوا، آموزش نیروی انسانی و مشاوره فنی جزو خدمات پشتیبانی نمی باشد.