rabsana logo

آزمون کارایی و سرعت

سرویس های افزایش سرعت و کارایی وبسایت

برای ساخت وب سایت مسائل متعددی را باید مدنظر قرار داد، یکی از مهمترین مسائل، تست کارایی و سرعت وب سایت می باشد. سازنده وب سایت می بایست وب سایت خود را به نحوی طراحی کند که کاربر به راحتی با محیط و فضای وب سایت ارتباط برقرار کرده و به راحت ترین و آسان ترین روش ممکن بتواند نیاز خود را برطرف کند، در غیر این صورت کاربر نمیتواند با وب سایت ارتباط برقرار کند و به سرعت وب سایت را ترک خواهد کرد.

این مسئله بسیار مهمی از نظر سئو می باشد زیرا الگوریتم های گوگل رفتارهای کاربران در این خصوص را در نظر میگیرد و رتبه وب سایت را بر همین اساس تعیین میکند، همچنین سرعت وبسایت نیز باید به نحوی باشد که بارگذاری آن به سرعت انجام شود، مدت زمان ایده‌آل برای بارگذاری یک وب سایت باید کمتر از 2 ثانیه باشد.

به همین دلیل بهینه سازی وب سایت از مهمترین عوامل شناخته می شود. در همین راستا شرکت فنی و مهندسی رابسانا با همکاری کارشناسان بین المللی خود سرویس آزمون کارایی/سرعت را توسعه داده است. اگر در این خصوص دانش فنی ندارید، میتوانید با همکاری کارشناسان رابسانا وب سایت خود را از نظر کارایی و سرعت مورد بررسی قرار داده تا نتیجه دلخواه و ایده‌آل حاصل شود. این امر باعث افزایش قابل توجه آمار بازدیدکنندگان و کاربران وبسایت شما در مدت زمان کوتاه و در نتیجه رونق کسب و کار و افزایش چندین برابری درآمد شما میشود. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش پشتیبانی به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و سوالات و ابهامات خود را با آنان در میان بگذارید

سرویس های افزایش سرعت و کارایی وبسایت

چطور بهبود سرعت وب سایت به سود تجارت شما خواهد بود؟

سرعت وب سایتها از سال 1994 موضوع مهمی در امکان استفاده از وب بوده است. این مسئله، نتیجه نیاز عاطفی و هیجانی مردم به سرعت است. از آن زمان ، وب تغییرات بزرگی را تجربه کرده است ، از جمله تغییر به وب سایت های دوستانه (mobile friendly) برای تلفن همراه ، افزایش رابط گرافیکی و ظاهر سایت های همه جانبه و تعاملی. همچنین ، اینترنت برای ارائه خدمات سریعتر و قابل اطمینان تر در گسترش پهنای باند ، به ویژه برای دستگاه های تلفن همراه ، پیشرفت های زیادی کرده است.

با این وجود ، بارگیری اکثر وب سایت ها هنوز کند است. عمدتا به این دلیل که خدمات اینترنتی پیچیده تر شده اند. در طرف دیگر ، انتظارات مردم در مورد زمان بارگیری نیز افزایش یافته است. اگر بارگیری یک وب سایت بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، بازدیدکنندگان آنجا را ترک می کنند و تقریباً 50٪ از مخاطبان انتظار دارند صفحات وب در کمتر از 2 ثانیه بارگیری شوند. علاوه بر این ، افزایش روزافزون استفاده از تلفن های تلفن همراه باعث افزایش انتظارات کاربران شده است ، به همین دلیل، 85٪ از آنها انتظار دارند یک سایت در موبایل با سرعت بیشتری نسبت به کامپیوترها و لپتاپ ها بارگیری شود.

سرعت وب سایت چه تاثیری بر رتبه سایت دارد؟

سرعت وب سایت از سال 2010 در الگوریتم Google PageRank قرار دارد. اما از سال 2016 ، سرعت بارگیری صفحات در تلفن همراه، عامل اصلی در رتبه بندی جستجوی گوگل بوده است. همچنین این تغییرات زمان بارگیری را از دید کاربر در نظر می گیرند. بنابراین ، موقعیت کاربر و سرعت اینترنت بر نتایج، تأثیر می گذارند. طبق این سناریو ، بیشتر سایتها جریمه می شوند، زیرا میانگین زمان بارگیری در تلفن همراه 22 ثانیه است.

مزایای سرعت بخشیدن به وب سایت :

  1. بهبود تجربه کاربر

    دلیل اصلی افزایش سرعت وب سایت ، بهبود تجربه بازدید کنندگان است. حتی بدون نگرانی گوگل در مورد مقدار سرعت. بسیاری از کاربران ، وب سایتی که عملکرد ضعیف دارند را کنار می گذارند. اکثر دارندگان وب سایت ، تلاش زیادی می کنند تا توجه بازدیدکنندگان خود را توسط محتوا و گرافیک چشمگیر جلب کنند ، اما اولین برداشت واقعی در زمان بارگیری وب سایت آنها است. از سال 1994 ، تحقیقات نشان داده است که چگونه اهمیت سرعت و کارایی ، یک نیاز اساسی است. کاربران برای گردش آزادانه و جستجو در محتوا به یک پاسخ سریع نیاز دارند و توجه آنها در زمان بارگیری بیش از 10 ثانیه کاهش می یابد.

    گوگل گزارش داده است که با تأخیر 1 ثانیه ای در زمان بارگیری ، میزان رضایت بازدیدکنندگان 16٪ کاهش می یابد و 79٪ بازدیدکنندگان در صورت عدم رضایت از عملکرد وب سایت ، خرید نمی کنند.

    صاحبان تجارت الکترونیکی ، اعتماد به نفس بازدید کنندگان نسبت به خرید را در صورت داشتن وب سایت های کند با عملکرد پایین از بین می برند. وب سایت های کند به کارایی ضعیف مربوط می شوند و اعتماد بازدیدکنندگان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی و خرید را جلب نمی کنند. علاوه بر این ، مشتریان به خاطر می آورند که زمان بارگیری 35٪ بیشتر از زمان واقعی است. بنابراین ، داشتن سرعت به عنوان یک اولویت و کاهش هرچه بیشتر آن در بارگذاری وب سایت ، تأثیر زیادی در درآمد و شهرت عمومی آنها خواهد داشت.

  2. دستیابی به اهداف بازاریابی

    بهینه سازی سایت برای تسریع در زمان بارگذاری به شما کمک می کند تا راحت تر به اهداف بازاریابی خود برسید. مهم نیست که شما به دنبال سهولت ارتباط با کاربران، فروش محصولات یا فقط بهبود خدمات برای مشتریان خود هستید. شواهد زیادی وجود دارد که تأثیر یک وب سایت سریع را بر تمام این معیارها ، به ویژه برای تأثیر بر درآمد ، نشان می دهد.

  3. تغییر و درآمد

    با بازگشت تجربه و اطمینان بازدیدکنندگان ، برخی مطالعات نشان داده اند که در انگلیس 67٪ خریداران آنلاین، خرید در یک وب سایت کند را رها می کنند و همچنین با بهبود 1 ثانیه در زمان بارگیری وب سایت ، نرخ تبدیل بین 10 تا 20 درصد افزایش می یابد. علاوه بر این ، گزارش عملکرد خرده فروشی آنلاین ساخته شده توسط Akamai در سال 2017 نشان می دهد که چگونه 50٪ از مصرف کنندگان محصولات و خدمات را در تلفن های هوشمند خود مرور می کنند؛ و همچنین تاخیر 100 میلی ثانیه ای می تواند 7٪ به مبادلات ارز با کالا یا خدمات آسیب برساند. بنابراین ، موفقیت تجارت الکترونیکی وابسته به ارائه یک تجربه خوب ، به ویژه در دستگاه های تلفن همراه است.

    مطالعه دیگری که توسط گروه آبردین(Aberdeen) انجام شده نشان می دهد که چگونه تأخیر 1 ثانیه ای منجر به از دست دادن 7٪ در تراکنش های مالی می شود. این بدان معناست که اگر وب سایت شما هر روز حدود 10.000 دلار درآمد کسب کند ، هر ساله 250.000 دلار ضرر خواهید داشت. به طور کلی ، از سال 1997 ثابت شده است که مبادلات بهینه در 2 ثانیه انجام می شوند.

  4. ترافیک

    اولین استراتژی دیجیتال صاحبان وب ، جذب بازدید کننده به وب سایت هایشان است. زمان بارگیری وب سایت نیز بر تعداد بازدیدها تأثیر می گذارد. مطالعات گوگل نشان داده است که فقط یک تأخیر نیم ثانیه‌ای باعث از بین رفتن 20٪ از بازدید کنندگان و تاخیر دوم نیز باعث از دست رفتن 11% از آنها می شود.

مشتریان

اشخاص حقیقی و حقوقی که به ما اعتماد کردند.

مایل‌اید از محصولات گروه رمزین دیدن کنید؟

مشاهده محصولات