چرا باید وب سایت داشته باشید

دلایل اهمیت راه اندازی وب سایت در سال 2021

دلایل اهمیت راه اندازی وب سایت در سال 2021

در این عصر دیجیتال شگفت انگیز، میلیون ها نفر از خود می پرسند: چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟ چون ضروری است؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد که چرا ساخت یک صفحه وب یا وب سایت برای هر برند یا شرکتی مهم است.

در این عصر دیجیتال شگفت انگیز، میلیون ها نفر از خود می پرسند: چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟ چون ضروری است؟ در اینجا توضیح خواهم داد که چرا ساخت یک صفحه وب یا وب سایت برای هر برند، شرکت یا وبلاگ شخصی مهم است.

«چرا برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارم؟ این سوال ممکن است بی اهمیت به نظر برسد زیرا همه فکر می کنند که مزایای داشتن یک وب سایت را می دانند. اما این طور است؟

داشتن یک وب سایت برای چه کسی مهم است؟»

چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟ چرا برای شرکت یا برند تجاری من بسیار مهم است که به صورت آنلاین قابل مشاهده باشد؟

  • اول از همه، به این سوال که چرا به یک صفحه وب نیاز دارم؟ زیرا در این دنیای دیجیتال کارت ویزیت قدیمی جای خود را به صفحه وب داده است.
  • یک شرکت باید یک وب سایت شرکتی داشته باشد. زیرا کسانی که نام یا برند را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ جستجو می کنند باید بتوانند آن را پیدا کنند.
  • یک شرکت باید خدمات و محصولاتی که ارائه می دهد را به روشی ساده، شهودی و عملی نشان دهد. چگونه می توان این کار را انجام داد؟ ایجاد یک وب سایت شرکتی شامل صفحات بسیار مهمی مانند خانه، درباره ما، خدمات و جزئیات تماس است.
  • یک شرکت باید یک وب سایت داشته باشد. زیرا یک ارزش افزوده است و میلیون ها فرصت شغلی و حرفه‌ای را باز می کند. یک فرصت شغلی عالی اغلب به دلیل عدم سرمایه گذاری چند صد دلاری در وب از دست می رود. ارزش کسب و کار شما چقدر است؟ 
  • همین امر در مورد یک فریلنسر یا یک شخص حقیق نیز صدق می کند، اما اینها تنها افرادی نیستند که به آن شغل نیاز دارند. همچنین، انجمن ها، سازمان های غیرانتفاعی، کارمندانی نیز وجود دارند که از هویت خود مراقبت می کنند.

5 دلیل اصلی برای اینکه چرا به ایجاد یک وب سایت نیاز دارید:

در موتورهای جستجو پیدا شوید

اولین دلیل مهم برای کسانی است که هنوز در تعجب هستند که چرا ایجاد یک وب سایت ضروری است.

همه کسب و کارها باید اطمینان حاصل کنند که افرادی که نام شخصی یا کسب و کار خود را جستجو می کنند یک منبع رسمی پیدا می کنند. به عبارت دیگر، یک مکان مجازی با اطلاعات واضح در مورد اینکه چه کسی هستید، کجا هستید و چه کاری انجام می دهید. در این مرحله، مشتریان زیادی وجود دارند که قبل از سپردن پروژه ها یا سرمایه گذاری های خود به یک شرکت، به دنبال کارهایی هستند که قبلاً در پورتفولیو های مجازی انجام شده است.

آیا مردم به دنبال برند شما در گوگل هستند؟ آیا آ« را پیدا می کنند؟ زمانی که دامنه‌ای با نام خود خریداری می کنید و یک صفحه وب با کیفیت ایجاد می کنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد( البته ممکن است موارد منحصر به فردی نیز وجود داشته باشد) که قابلیت دیدن شدن خوبی در SERP(صفحه نتایج موتورهای جستجو) داشته باشید.

با یک وبسایت، شروع به ایجاد یک مرجع مجازی برای برند یا تجارت خود کنید.

چرا باید یک وب سایت ایجاد کنید؟ علاوه بر اینکه در گوگل و سایر موتورهای جستجو دیده می شود، با یک وب سایت حرفه‌ای و باکیفیت، میتوانید کار پیچیده ایجاد یک مرجع آنلاین را شروع کنید که به شما امکان می دهد از مزایا و حق امتیازهای بزرگی برخوردار شوید. برای دستیابی به این نتایج، باید یک سری قوانین را دنبال کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید.

ایجاد یک وبسایت رایگان با دامنه سطح سوم را فراموش کنید. علاوه بر این، برای اطمینان از تجربه کاربری خوب، باید پارامترهای اصلی را رعایت کند، مانند طراحی دقیق، مدرن و پاسخگو، سرعت بارگذاری سریع، وجود گواهی SSL و عدم وجود تبلیغات ناگهانی.

آیا می خواهید ایده حرفه‌ای بودن را القا کنید؟

بنابراین شما به یک محصول با کیفیت برتر نیاز دارید که در آن کارشناسان طراحی وب بتوانند از حضور دیجیتالی شما مراقبت کنند و مراحل زیر را برای دستیابی به مشتریان بیشتر به صورت آنلاین توصیه کنند. به همین دلیل ساده برای ایجاد یک وب سایت پولی با متخصصان بخش دیجیتال، نمی توانید به یک وب سایت ضعیف و محدود بسنده کنید. این آینه کسب و کار شما خواهد بود و نمی تواند به شما اجازه این اشتباه را بدهد.

وقتی مشتری بالقوه شما را می شناسد، به دنبال نام شما می گردد و وب سایت را پیدا می کند، تعهد تجاری شما این خواهد بود که از او در مکانی متناسب با برندتان که اهداف تجاری شما را منتقل می کند، استقبال کنید که جامع، امن، شفاف و قابل اعتماد است. این نیز به لطف خرید هاستینگ وب باکیفیت اتفاق می افتد.

از نام یا علامت تجاری خود در برابر رقابت محافظت کنید.

لحظه‌ای که این کار انجام شود، موقعیت شما را در صفحه نتایج جستجو به دست آوریده‌اید و می تواند با صدای شما شروع به صحبت کند. «اقتدارگرا باشید»

از این لحظه به بعد، برند یا کسب و کار شما در دنیای دیجیتال ساکت نیست و مهم تر از همه، در برابر سایر برندها بی دفاع نخواهد بود.

اغلب اوقات، برای محافظت از برند خود، اصولا فقط به خرید ثبت دامنه بدون ایجاد وب سایت نیاز دارید. فقط این مرحله می تواند به شرکت یا برند شما در برابر سرقت هویت کمک کند: همچنین، یک رقیب می تواند دامنه را بخرد و آن را ثابت، قفل و بی حرکت نگه دارد.

این بدان معنی است که شما نمی توانید از آن برای تجارت خود استفاده کنید. ممکن است امروز علاقه‌ای نداشته باشید، اما زمانی که زمان مورد نیاز آن دامنه فرا برسد، چه خواهید کرد؟ شاید بتوانید به سایت خود تغییر مسیر دهید یا یک پورتال ایجاد کنید تا کسانی را که به دنبال برند شما هستند گیج کنید. گزینه های جایگزین بسیار هستند و همیشه به راحتی قابل رسیدگی نیستند.

حتی اگر نمی خواهید فوراً وب سایتی ایجاد کنید(شاید زمان مناسبی نباشد)، همیشه خوب است که دامنه هایی با پسوند اصلی نام یا برند خود داشته باشید.

با یک وب سایت، می توانید به طور جدی شروع به تبلیغات کنید! اکنون زمان بازاریابی است.

همچنین، داشتن یک وب سایت به شما امکان می دهد تا بازاریابی آنلاین انجام دهید و کمپین های تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی مختلف و مهم ترین موتورهای جستجو در اینترنت ایجاد کنید.

انجام کمپین های بازاریابی به این معنی است که کمی بیشتر در اینترنت و موضوعات شبکه های اجتماعی  حضور داشته باشید. اما از این نقطه به بعد، یک مسیر حرفه‌ای شروع میشود که شما را به سمت کار اسپانسرینگ با دیدگاهی متفاوت سوق می دهد.

ایجاد کمپین های تبلیغاتی پولی و ایجاد چندین صفحه فرود در وب سایت شما مفید است. اینها صفحات خاصی برای هر محصول یا خدماتی هستند که بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

در این مرحله، می توانید کمپین هایی در شبکه های اجتماعی یا تبلیغات گوگل ایجاد کنید که می توانند میزان تبدیل بازدیدکننده به مشتری را بهبود دهند. آیا بدون وجود وبسایت ممکن است این اتفاق بیفتد؟

اگر می خواهید به طور جدی از کار خود به صورت آنلاین بهره برداری کنید . گردش مالی خود با بازاریابی آنلاین را افزایش دهید، این یکی از شناخته شده ترین و باارزش ترین راه ها است.

برند خود را برای کلمات کلیدی متعدد در گوگل رتبه بندی کنید

یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن یک وب سایت این است که می تواند فرایند قیف فروش(بازاریابی ورودی) را راه اندازی کند، تنها راهی که مردم در آن زمان نیاز به آن پیدا می کنند و نه زمانی که با نام و نام خانوادگی شما را جستجو کنند.

اما این فوراً اتفاق نمی افتد، شاید در ابتدا هیچکس شما را نشناسد، بنابراین نام شما در ذهن مردم وجود ندارد. اما میتوانید با وبلاگ نویسی د رکنار سایت شروع به کشف برند خود کنید. به عبارت دیگر، یک روزنامه آنلاین که قادر به ایجاد و انتشار مقالاتی است که فراتر از محتوای تجاری است: آنها به سوالات مردم و مشتریان بالقوه پاسخ می دهند.

به این ترتیب، خود را برای سوالات یا پرس و جوهای آموزنده رتبه بندی می کنید، مشتریان بالقوه را رهگیری می کنید . سود را افزایش می دهید. حداقل این برنامه است، اما همه اینها تنها در صورتی امکان پذیر است که اهمیت داشتن یک وب سایت را درک کرده باشید.

بستن