افزایش فروش با به روزرسانی سایت

تاثیر بروز رسانی سایت در افزایش فروش محصولات

تاثیر بروز رسانی سایت در افزایش فروش محصولات

همان قدر که ایجاد سایت در توسعه و رونق هر کسب و کار تاثیر دارد، بروز رسانی سایت هم اهمیت دارد. بروز رسانی سایت حتی در بازده زمانی کوتاه، باعث ایجاد تغییرات زیادی در کسب و کار شما خواهد شد. علاوه بر آن تاثیر مهمی در افزایش و ثابت ماندن ترافیک سایت ها نیز دارد. در ادامه عوامل مهم و کلیدی که نیاز به بروز رسانی مداوم دارند و همیشه باید بهینه شوند را بررسی خواهیم کرد.

 

بروز رسانی سایت جهت افزایش پویایی وب سایت

 

آیا نوشته های موجود در سایت تان شامل کلمات زیادی است؟

آیا در قسمت توضیحات محصول، از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کرده اید؟

آیا وبلاگ های سایتتان در ماه های اخیر بروز رسانی شده اند؟

” یک وبسایت راکد و بدون محتوا آسیب خاصی به ورود بازدیدکنندگان جدید یا تکراری به کسب و کار شما نمی رساند. در حالی که کمبود محتوای جدید و رفرش شده نیز می تواند بر رتبه شما در گوگل تاثیر بگذارد. زیرا این امر باعث می شود مشتریان نتوانند کسب و کار شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند.”

خوشبختانه، یک راه حل سریع برای ایجاد تغییرات اساسی در محتوای منتشر شده در سایت وجود دارد. در ادامه چند دستورالعمل را برای به روز رسانی محتوای وب سایت معرفی خواهیم کرد:

 

توجه به سئوی سایت

 

هنگام بازنویسی محتوای متنی سایت خود، از تکنیک های SEO استفاده کنید. ممکن است در گذشته، یکی از مطالب خود را به صفحات دیگری پیوند داده باشید و در حال حاضر آن لینک ها غیرفعال شده باشند. از این رو  مراقب لینک های خراب موجود در سایت خود باشید. در صورت لزوم مطالب را به صفحات داخلی سایت خود پیوند دهید. اگر تازه فعالیت سایت خود را شروع کرده اید و تجربه کافی برای بروزرسانی سایت خود ندارید. میتوانید به کمک تیم تولید محتوای رابسانا مطالب خود را از نظر سئو و خوانایی بهینه سازی و به روز رسانی کنید.

 

درج توضیحات قانع کننده و کامل برای محصولات

 

در اصل خریداران باید کاملا بدانند که قرار است چه چیزی را از شما بخرند. مشخصاتی مانند اندازه ابعاد، رنگ و … محصولات را برای مشتریان احتمالی که به دنبال خرید محصول از وب سایت شما هستند، به خوبی شرح دهید.

اگر در حال حاضر توضیحات کافی و مناسب در مورد محصولات در سایت قرار نداده اید، اکنون اضافه کنید. هنگام توصیف هر محصول، از کلمات و جملاتی استفاده کنید که  در بازدیدکنندگان حس خوب و اعتماد ایجاد کند. پس از جلب اعتماد بازدیدکننده، او ترغیب به سفارش و خرید آن محصول میشود.

 

زمانبندی انتشار مقالات را تنظیم کنید

 

با توجه به محتوای مخصوص وبلاگ خود، یک تقویم ایجاد کنید. سعی طبق یک برنامه و زمانبندی درست مقالات خود را منتشر و به روز کنید.

نکته:

لازم نیست که به صورت روزانه وب سایت خود را به روز رسانی کنید، اما باید به طور منظم مقالاتی را در سایت قرار دهید که، کاربران تان به خواندن آن علاقه داشته باشند.

موضوعاتی گوناگون و مختلفی وجود دارد که میتوانید در مورد آن مقاله بنویسید و در سایت خود منتشر کنید. این موضوعات میتواند شامل اخبار مربوط به کسب و کارت، معرفی یا تبلیغ محصولات جدید، طرز تهیه محصولات، پیشنهادات ویژه یا پرسش و پاسخ هایی که در مورد یک شرکت وجود دارد، باشد.

 

زمان بارگذاری وب سایت نباید بیشتر از 3 ثانیه باشد

 

تحقیقات نشان میدهد، سایت هایی که سرعت بارگذاری آنها پایین و بیش از حد شلوغ است. مشتریان آنها در لحظه خرید محصول، منصرف میشوند و سایت را به طور کامل ترک می کنند. از این رو مدت زمان بارگذاری وب سایت تاثیر بسیار زیادی در فروش محصولات دارد.

بهترین راهکار برای حل این مسئله، بهبود مقیاس پذیری سایت با استفاده از سرویس هاستینگ بر روی پلتفرم ابری و کمتر کردن حجم فایل های سایت میباشد. بنابراین باید سرعت بارگذاری تمام صفحات سایت خود را بررسی و در صورت نیاز بروز رسانی کنید.

 

بررسی کیفیت عکس های موجود در وب سایت

 

آیا اخیرا تصاویر موجود در سایت خود را بررسی کرده اید؟

 

یکی از اجزای کلیدی برای ایجاد تعامل با بازدیدکنندگان، استفاده از جلوه و طرح های تصویری جالب در سایت است. شرکت هایی که در زمینه فروش محصولاتی مثل آبنبات یا لباس فعالیت می کنند، به خوبی می دانند که زیبایی محیط و محتویات سایت چه تاثیر زیادی در تبدیل بازدیدکننده به مشتری دارد. زیرا بازدیدکنندگان زمانی اقدام به خرید یک محصول میکنند که از آن خوششان بیاید. از این رو هر چه تصاویر با کیفیت تر و جذاب تر از محصولات خود در سایت قرار دهید، بازخورد و فروش بیشتری نیز خواهید داشت.

اکنون شروع به بررسی تصاویر خود کنید. اگر تصاویر شما وضوح و کیفیت مناسبی ندارند، سعی کنید دوباره از آنها عکس بگیرید و مجددا در سایت قرار دهید. هنگام عکاسی می توانید از چند زاویه و حالت مختلف از محصول عکس بگیرید.

در صورت امکان می توانید در کنار تهیه عکس، از محصولات خود فیلم بگیرید. به عنوان مثال اگر میخواهید از محیط شرکت خود فیلم بگیرید، محتوای ویدیو شما میتواند طرز لباس پوشیدن، ابزار کار و طریقه کار کردن کارکنان باشد.

ممکن است در حال حاضر شما تجربه و توانایی کافی برای تولید محتوای با کیفیت نداشته باشید. از این رو به شما پیشنهاد میکنیم که برای شروع این کار را به متخصصان تولید محتوا بسپارید. متخصصان تولید محتوای شرکت رابسانا با بیش از چندین سابقه در زمینه تولید محتوای متنی، عکس، ویدیو و … موفق به کسب رضایت کامل مشتریان خود شده است. از این رو می توانید کار تولید محتوای سایت خود را با رابسانا آغاز کنید. برای مشاهده جزئیات و آگاهی بیشتر از تولید محتوای تخصصی و حرفه ایی میتوانید به صفحه تولید محتوا رابسانا مراجعه کنید.

 

برند خود را به خریداران نشان دهید

 

فرقی نمی کند که شرکت یا تیم شما فعالیت خود را از چه زمانی شروع کرده است. در هر صورت لازم است که همیشه برای جلب اعتماد و نظر مشتریان تلاش کنید و در حفظ آن کوشا باشید.

معمولا بازدیدکنندگان به سختی به یک شرکت اعتماد می کنند که این یک امر کاملا طبیعی است. شما میتوانید شهرت خود را به بازدیدکنندگان خود نشان دهید. همچنین می توانید میزان رضایتمندی مشتریان قبلی را در سایت خود قرار دهید.

در قسمت محصولات اکثر وب سایت ها یک بخش به نظرات و انتقادات مشتریان اختصاص داده میشود. که خریداران می توانند تجربيات خود را در مورد خرید این محصول، میزان رضایت و سوالات خود را در آن درج کنند. از این رو پس از خرید، از مشتریان خود بخواهید که نظرات خود را حتما در قسمت نظرات کامنت کنند. در صورتی که تا کنون این قابلیت را در سایت خود فعال نکرده اید، پیشنهاد میشود که در اولین فرصت آن را فعال کنید.

 

بستن