مزایای فریلنسر بودن

10 قدم برای اینکه یک فریلنسر موفق باشیم

10 قدم برای اینکه یک فریلنسر موفق باشیم

برخی از افراد کار کردن در یک شرکت را رضایت بخش تر می دانند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند مستقل کار کنند. کار به عنوان یک فریلنسر زمانی می تواند انتخاب درست و مناسب برای افراد باشد که ترجیح دهند با بسیاری از مشتریان مختلف کار کنند و برنامه های خود را پیاده سازی و اجرا کنند.

اکنون اگر شما از آن دسته افراد هستید و کار فریلنسری برایتان جذاب است، پس بهتر است یاد بگیرید که چگونه یک فریلنسر شوید و در این مدل کار ها موفق شوید. در ادامه به طور کامل فریلنسر را توضیح می دهیم و مزایای فریلنسر بودن را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

 

فریلنسر چیست ؟

 

فریلنسر یک حرفه خود اشتغال است که افراد خدمات را به مشتریان می فروشند. فریلنسر ها می توانند بر اساس هر ساعت و روزی که میخواهند کار کنند و نیازی نیست با کارفرما هماهنگ باشند. آنها می توانند با شرکت ها یا سازمان ها قرارداد ببندند و یا خدمات خود را از طریق پلتفرم های آنلاین به افراد ارائه دهند.

در واقع فارغ از نوع مشتریانی که با آنها کار می کنند، فریلنسر ها معمولا تعهد بلند مدتی به کارفرمای خاصی ندارند.

یک فریلنسر با کارمند متفاوت است. هنگامی که یک فریلنسر با یک شرکت کار میکند، پیمانکار محسوب میشود نه کارمند !

آنها باید پروژه های خود را مدیریت کنند، ساعات کار خود را تعیین کنند، به مشتریان خود صورتحساب بدهند و … . فریلنسرها معمولا انتظار ندارند مشتریان دائمی داشته باشند. اگر چه ممکن است یک کاری مداوم با برخی از مشتریان نیز داشته باشند.

شما می توانید در صنایع مختلف از نویسندگی، طراحی گرافیک و بازاریابی گرفته تا حسابداری، مدیریت پروژه و تدریس به صورت آزادانه کار کنید. برخی از فریلنسرها یک صنعت خاص را برای تمرکز بر روی آن انتخاب میکنند. در حالی که برخی دیگر ممکن است مجموعه مهارت های گسترده تری داشته باشند تا در کار خود انعطاف بیشتری داشته باشند.

 

مزایای فریلنسر بودن

 

به صورت کلی و جامع فریلنسر بودن مزایای زیر را به همراه دارد :

 

  • استقلال و آزادی بیشتر

 

کار به صورت فریلنسری به شما امکان کنترل حجم کاری را می دهد.در واقع این خود شما هستید که تصمیم میگیرید چه پروژه هایی را انجام دهید، نرخ دستمزد را مشخص میکنید و خودتان مشخص میکنید که با چه مشتریانی همکاری میکنید.

 

  • انعطاف پذیری بیشتر

 

شما می توانید تصمیم بگیرید که کجا و چه زمانی روی پروژه های خود کار کنید. همچنین این فرصت را دارید در خانه خود کار کنید و ساعات کاری خود را تنظیم کنید. به صورت کلی تا زمانی که ضرب الاجل خود را رعایت کنید، می توانید برنامه خود را بر اساس ترجیحات خود سازماندهی کنید.

 

  • درآمد بیشتر

 

این امکان وجود دارد که در کنار شغل روزانه خود و کارهای روزمره به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنید و به کسب درآمد به پردازید. همچنین این پتانسیل را دارید که ساعات کمتری به را کار کنید و حقوق بیشتری نسبت به کارمندان کسب کنید.

 

  • شروع آسان

 

اگر از قبل تجهیزات و مهارت های لازم را دارید می توانید بلافاصله و با هزینه کم فعالیت خود را شروع کنید.

 

به عنوان یک فریلنسر چگونه کار کنیم ؟

 

در این قسمت به بررسی 10 مرحله برای رسیدن به موفقی شما به عنوان یک فریلنسر می پردازیم.

 

  1. ” دلیل ” خود را مشخص کنید.
  2. به خودتان ضرب الاجل بدهید.
  3. یک جایگاه سودآور پیدا کنید.
  4. آنچه را که برای شروع نیاز دارید را جمع آوری کنید.
  5. میزان درآمد مورد نظر خود را تعیین کنید.
  6. هزینه های خود را تا جایی که ممکن است پایین نگه دارید.
  7. یک پروژه پیدا کنید.
  8. با دیگران در میان بگذارید که در حال انجام چه پروژه ایی هستید.
  9. بر روی برند و نام تجاری خود کار کنید.
  10. برای داشتن عملکرد حرفه ایی و بی نقص تر یک مربی یا راهنما برای خود پیدا کنید.

 

بستن