اسکریت وب سایت خرید و روش ارز دیجیتال

اسکریپت وبسایت آنلاین خرید و فروش خودکار ارز دیجیتال و الکترونیکی

اسکریپت وبسایت آنلاین خرید و فروش خودکار ارز دیجیتال و الکترونیکی

شناخت و نحوه انتخاب بهترین اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال

 

با اسکریپت صرافی ارزهای دیجیتال ، پلتفرم معاملات ارزهای رمزنگاری شده خود را راه اندازی کنید.

 

همانطور که میدانید، به دلیل تعداد زیاد مبادلات، تریدرها روز به روز در حال افزایش هستند.

یاهو یکی از محبوب ترین خدمات دهنده ایمیل می باشد. در ماه مه سال 2018، پلتفرم خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده خود را راه اندازی کرده است. این صرافی ارزهای رمزپایه، از خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و… پشتیبانی میکند. همچنین این پلتفرم دارای وب سایت و اپلیکیشن موبایل جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. به علت محبوبیت ارزهای رمزنگاری شده، امروزه اغلب تریدرها به صرافی ها به عنوان یک فرصت تجارت و درآمدزایی آنلاین نگاه می کنند.

یکی از اصلی ترین دلایل رشد پلتفرم صرافی های آنلاین ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین است. این پلتفرم ها در کشورهای مختلف بین صاحبان مشاغل، کارآفرینان و علاقمندان به ارزهای رمزنگاری شده محبوبیت زیادی پیدا کرده به طوری که آنها را مشتاق کرده که وب سایت صرافی ارزهای رمزپایه خود را راه اندازی کرده و همچنین از بسترهای فوری ایجاد شده با اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنند.

 

اسکریپت وب سایت خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟

 

اسکریپت وب سایت صرافی آنلاین خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چیزی جز یک کد برنامه نویسی و سفارشی سازی شده نیست. این اسکریپت‌ ها به زبان های برنامه نویسی مختلفی نوشته شده‌اند مانند، PHP، JavaScript، mean stack و…

این اسکریپت به شما کمک می کند وبسایت خرید و فروش ارز دیجیتال خود را به راحتی و با انتخاب از میان گزینه های متنوع در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید.

 

عواملی که باید قبل از راه اندازی صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال در نظر بگیرید:

 

در اینجا، ما مسائلی را جهت جلوگیری از ایجاد یک وب سایت آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال با اسکریپت بد را عنوان می کنیم.

 

اسکریپت خرید و فروش اتوماتیک ارز دیجیتال

 

1- ساختار اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

 

برای صرافی آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امنیت، سرعت و بازیابی مهمترین عواملی هستند که کیفیت اسکریپت را مشخص می کنند. حتما مستندات را بخوانید تا از ساختار اسکریپت مورد نظر مطلع شوید. علاوه بر این، همه صرافی ها به یک ماژول کیف پول، موتور معاملاتی، پنل مدیریت و بهترین رابط کاربری نیاز دارند.

 

2- تامین نقدینگی صرافی ارزهای الکترونیکی

 

نقدینگی، یکی از مهمترین عواملی است که باید برای صرافی های خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها در نظر گرفت. بسیاری از اسکریپت های صرافی آنلاین، تکنیک های تولید نقدینگی را ارائه میدهند. دو راه برای تولید نقدینگی بیشتر وجود دارد.

یکی از آنها، اتصال پلتفرم خود به یک صرافی بزرگ دیگر است، به این صورت می توانید سفارشات خود را از طریق آن صرافی انجام دهید. روش دیگر، ساخت ربات هایی در اسکریپت صرافی آنلاین شما که ارز رمزنگاری شده را خریداری و می فروشد که به ایجاد سابقه سفارش نیز کمک می کند.

 

3- اسکریپت صرافی آنلاین ارز دیجیتال با رابط کاربری جذاب:

 

طراحی بصری، کلید ارائه یک تجربه کاربری خوب است که باعث می شود کاربران تمایل زیادی به استفاده از پلتفرم صرافی شما داشته باشند. بسیاری از اسکریپت های خرید و فروش ارز دیجیتال با کیفیت شامل، رابط کاربری از پیش ساخته شده هستند و شخصی سازی رابط کاربری بر اساس نیاز برند شما را نیز امکان پذیر می کنند.

همچنین آنها باید از API های خارجی که اطلاعات معاملات را به صورت زنده(Real-Time) ارائه می دهند، بهترین پشتیبانی را داشته باشند.

 

4- استفاده از پروتکلهای AMC، KYC و دیگر اقدامات جهت تامین امنیت مبادلات آنلاین:

 

بسیار مهم است که برای قانونی نگه داشتن صرافی تازه راه اندازی شده ارزهای دیجیتالی خود، از قوانین وضع شده در این خصوص پیروی کنید. نسبت به مخاطب و مکان شما، قوانین مرتبط با راه اندازی صرافی ارزهای دیجیتال متفاوت است.

اما، اکثر کشورها برای کلیه موسسات مالی، بانکها و صرافی ها دستورالعمل شناخت مشتریان یا KYC(Know Your Client) و مبارزه با پولشویی یا AML(Anti-Money Laundering)را صادر کرده‌اند. اسکریپت صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال با کیفیت ، KYC و AML را در خود یکپارچه سازی کرده اند.

 

چرا باید با استفاده از اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال، یک وب سایت آنلاین را راه اندازی کرد؟

 

راه اندازی و توسعه یک وب سایت صرافی آنلاین از ابتدا، به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. از طرف دیگر، با استفاده از اسکریپت های مناسب می توانید کل وب سایت مورد نظر خود را با توجه به نیازهای تجاری سفارشی سازی کنید. کدام یک بیشتر باعث راحتی شما میشود؟

 

بهترین اسکریپت و پنل صرافی آنلاین ارزهای مجازی و الکترونیکی را از کجا خریداری کنیم

 

شما به راحتی می توانید شرکت های ارائه دهنده اسکریپت صرافی آنلاین را پیدا کنید. من یکی از برترین شرکت های توسعه دهنده صرافی آنلاین ارزهای رمزنگاری شده رابسانا را به شما پیشنهاد میکنم که خدمات خود را با هزینه‌ای مقرون به صرفه ارائه می دهد.

شرکت های بیشتری هستند که اسکریپت های صرافی را ارائه میدهند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت هایی که تجربه بیشتری دارند، یک پلتفرم با ویژگی های منحصر به فرد و اسکریپتی ایمن جهت خرید و فروش ارز دیجیتال را فراهم می کنند.

 

مطالب مرتبط :

نکاتی که باید در مورد ارز دیجیتال بدانید

اسکریپت وبسایت ارز دیجیتال بایننس

طراحی و ایجاد اسکریپت وب سایت صرافی رمزنگاری

بستن