راه اندازی وب سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

راه اندازی وب سایت خرید و فروش ارز رمزنگاری در 2 ساعت

راه اندازی وب سایت خرید و فروش ارز رمزنگاری در 2 ساعت

با افزایش روزمره فرایند دیجیتالی شدن دنیا، اغلب افراد به ارزهای رمزنگاری علاقه مند شده‌اند و مشتاقانه به دنبال کسب اطلاعات در مورد روش های تجارت و کسب درآمد از آنها هستند. همچنین، توجه بسیاری از سرمایه گذاران به راه اندازی وب سایت صرافی ارز رمزنگاری جهت مشارکت در این بازار جلب شده است. دلیل این امر، نقش حیاتی بیت کوین و سایر رمز ارزها در بخش های مالی مختلف است.

قطعاً، چندین روش برای بهره مندی از این بازار وجود دارد، اما راه اندازی یک وب سایت صرافی ارز رمزنگاری ساده ترین و اساسی ترین روش توسعه تجارت خود در بازار ارزهای رمزپایه می باشد.

بسیار مهم است که قبل از هر چیز، به ایده های متمایزی در مورد مبادلات ارزهای دیجیتال، ویژگی های آن و چگونگی ساخت یک وب سایت صرافی ارز رمزنگاری کارآمد و موثر دست یابید.

 

هدف از صرافی ارز دیجیتال چیست؟

 

وب سایت ارز دیجیتال

 

به طور کلی، خرید، فروش یا مبادله هدف اصلی صرافی رمزنگاری است. که فرصتی برای کاربران جهت مبادله ارزهای سنتی خود با بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده و بالعکس را فراهم می کند. از طرف دیگر، صرافی ها خدماتی را جهت نگهداری ارزهای رمزنگاری و ارسال آن به کیف پول دیجیتالی شما ارائه می دهند.

 

ویژگی های پلت فرم خرید و فروش ارز دیجیتال؟

 

مزایای صرافی ارزدیجیتال

 

اصلی ترین ویژگی  همه وبسایت ها و صرافی های ارز رمزنگاری ، بخش «مبادله» است که در آن می توانید به خرید و فروش ارزها پرداخته و همچنین سفارشات محدود خرید و فروش را ایجاد کنید.

علاوه بر این، اکثر شبکه ها قابلیت وام دهی دارند. با استفاده از این قابلیت شما می توانید با دریافت وام از کاربران یا سیستم به سرمایه گذاری در بازار مشغول شوید و یا با اعطای وام به کاربران با شرایط مخصوص، آنها به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال ترغیب کنید.

 

مراحل ایجاد صرافی ارز رمزنگاری به چه صورت است؟

 

مراحل ایجاد وبسایت

 

قبل از ایجاد صرافی رمزنگاری، باید تمام مراحل را بررسی کرده و مناسب ترین روش را برای شروع انتخاب کرد.

 

  1. یک مشاور حقوقی جهت دریافت مجوزهای لازم
  2. فراهم کردن بودجه سرمایه گذاری
  3. پیدا کردن یک ارائه دهنده راه حل های فناوری 
  4. لینک کردن وب سایت صرافی رمزنگاری خود با دیگر وب سایت ها
  5. همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت
  6. استفاده از روش های امنیتی سطح بالا
  7. استفاده از نسخه بتا جهت یافتن ایرادات احتمالی
  8. ایجاد کمپین های روابط عمومی و برنامه های بازاریابی
  9. ارائه خدمات و پشتیبانی به کاربران
  10. تشکیل یک تیم حقوقی جهت برطرف کردن مشکلات

شروع راه اندازی صرافی رمزنگاری:

 

 

راه اندازی وب سایت صرافی

 

اکنون که از مراحل راه اندازی صرافی رمزنگاری اطلاع یافتید، به بررسی جزئیات موارد فوق میپردازیم.

 

یک مشاور حقوقی جهت دریافت مجوزهای لازم

 

مشاور حقوقی وب سایت

 

قبل از آنکه اقدام به شروع برنامه کاری خود کنید، جستجوی یک مشاور حقوقی برای درک موانع و مشکلات پیش رو امری اجباری است. برای مثال، دریافت مجوزهای قانونی جهت مشخص شدن محدوده اختیارات وب سایت ضروری است. به همین دلیل استخدام یک مشاور حقوقی از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است.

 

فراهم کردن بودجه سرمایه گذاری

 

بودجه وب سایت صرافی ارز دیجیتال

 

هنگام شروع پروژه خود، باید از هزینه های تقریبی مطلع باشید. توسعه و راه اندازی صرافی رمزنگاری شامل هزینه فناوری، هاستینگ، خدمات حقوقی، دریافت مجوزهای قانونی و همچنین بازاریابی اولیه است. از طرفی دیگر، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید، شرکت به سرمایه کافی جهت شروع فرآیند راه اندازی صرافی دسترسی داشته باشد.

 

پیدا کردن یک ارائه دهنده راه حل های فناوری

 

ارائه دهنده راه حل وب سایت صرافی

 

مهم ترین مرحله، یافتن بهترین شرکت ارائه دهنده راه حل فناوری است که منابع لازم جهت سفارشی سازی وب سایت صرافی را ارائه می دهد. شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای صرافی white-label، موارد متناسب با نیازهای خود را شخصی سازی و اصلاح کنید. به عنوان مثال، قرار دادن برند، ارزهای دیجیتال/ فیات، طراحی لایه ها، نمودار و غیره.

 

لینک کردن وب سایت صرافی رمزنگاری خود با دیگر وب سایت ها

 

لینک کردن وب سایت صرافی

 

یک عامل اصلی و تعیین کننده در موفقیت صرافی های ارز رمزنگاری، نقدینگی است. عدم وجود دفترچه سفارش و فعالیت تجاری باعث بوجود آمدن سوالات و تردید هایی برای مشتری در زمان بازدید از وبسایت صرافی شما می شود. شما می توانید وب سایت صرافی ارز دیجیتال خود را به دیگر صرافی های بزرگ متصل کرده تا علاوه بر تامین سوابق خرید و فروش، مقدار نقدینگی صرافی خود را نیز افزایش دهید.

 

همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت

 

ارائه دهنده خدمات پرداخت

 

شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت، دارایی تفاوت هایی با یکدیگر هستند. جهت رقابت با دیگر صرافی های ارز دیجیتال، شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت مورد نظر شما باید کمترین مقدار کارمزد را دریافت نماید. علاوه بر این شرکت مورد نظر شما باید در برخی مراحل مانند پرداخت مخفی و یا هزینه های اضافی در قرارداد، دارای شفافیت بالایی باشد. بنابراین توصیه می شود که قبل از امضای قرارداد با شرکت مورد نظر خود از خدمات آنها اطمینان حاصل کنید.

 

استفاده از روش های امنیتی سطح بالا

 

استفاده از پروتکل های ایمن برای وب سایت ارز دیجیتال

 

شما می توانید پلت فرم صرافی خود را با استفاده از روش احراز هویت دو مرحله‌ای، کیف پول آفلاین و پایگاه داده رمزگذاری شده که با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده، ایمن کنید. علاوه بر این با استفاده از فناوری پیشرفته ما نیز می توانید وب سایت صرافی ارز دیجیتال خود را در هر زمان و مکانی از هجوم هکرها و افراد خرابکار مصون نگه دارید. 

 

استفاده از نسخه بتا جهت یافتن ایرادات احتمالی

 

استفاده از نسخه بتا وب سایت ارز دیجیتال

 

شما می توانید صرافی ارز دیجیتال خود را بسازید و با یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت قرارداد ببندید. ما به شما اطمینان می دهیم که با رعایت کلیه قوانین و مقررات، از وب سایت صرافی شما در محیط سایبری به بهترین نحو محافظت می شود. توصیه می شود جهت اطمینان از طیف گسترده کارایی ها و امکانات و  همچنین برطرف کردن ایرادات و مشکلات احتمالی، قبل از راه اندازی وب سایت صرافی خود برای عموم، آن را از طریق نسخه بتا آزمایش کنید.

 

ایجاد کمپین های روابط عمومی و برنامه های بازاریابی

 

کمپین های تبلیغاتی

 

پس از خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال و راه اندازی وب سایت می توانید با استفاده از کمپین های روابط عمومی و شبکه های اجتماعی، یک فرصت عالی را برای گسترش تجارت خود و جذب مشتریان هدف بوجود بیاورید.

مقالات مرتبط: 9 ترفند جهت افزایش ترافیک ارگانیک وبسایت

 

ارائه خدمات و پشتیبانی به کاربران

 

پشتیبانی مشتریان وب سایت ارز دیجیتال

 

یک وب سایت صرافی ارز دیجیتال، موفقیت خود در دراز مدت را با پشتیبانی مناسب از مشتریان تضمین می کند. افرادی که با مشتریان سروکار دارند باید با آگاهی از مسائل فنی، توانایی حل کردن مشکلات را داشته باشند و بتوانند شکایات کاربران را با کسب رضایت خاطرشان برطرف کنند. همچنین به طور روزانه و مستمر باید به مشکلات کاربران پاسخ داده شود. بنابراین در مورد اجرای یک سیستم ارسال و دریافت تیکت و افرادی که به صورت 7/24 جهت پشتیبانی در دسترس هستند، برنامه ریزی دقیق و مناسبی انجام دهید زیرا خرید و فروش ارزهای دیجیتال هرگز متوقف نمی شود.

 

تشکیل یک تیم حقوقی جهت برطرف کردن مشکلات

 

تیم حقوقی

 

بسیار مهم است که قانون را رعایت کرده و اطمینان حاصل کنیم که تمام قوانین فعلی به صورت کامل در وب سایت صرافی خود رعایت می شود. قوانین نظارتی ارزهای رمزنگاری شده به سرعت در حال تکامل یافتن است. به همین جهت، استخدام یک تیم حقوقی تمام وقت برای قانونی نگه داشتن فعالیت وب سایت ارز دیجیتال ، صرف نظر از مکان جغرافیایی خود، بسیار مهم و حیاتی می باشد.

 

نتیجه گیری:

 

امیدواریم که این مقاله تردیدها و ابهامات شما را برطرف کرده و به شما در درک ساختار صرافی ارز دیجیتال کمک کرده باشد.

شما می توانید با مشاهده محصولات و کسب مشاوره از کارشناسان مجرب رابسانا، اسکریپت صرافی ارز دیجیتال خود را سریعتر، قدرتمندتر، ایمن تر، انعطاف پذیرتر و آسان تر، طراحی و راه اندازی کنید. علاقمندان به تجارت در بازار کریپتوکارنسی می توانند اسکریپت وب سایت صرافی ارز دیجیتال را در قالب یک بسته نرم افزاری دریافت کنند که با ویژگی های خاص خود می تواند جهت پاسخگویی به نیازهای تجاری شما، طراحی و سفارشی سازی شود.

 

مطالب مرتبط :

سایت صرافی متمرکز آنلاین ارز رمزنگاری شده

صرافی ارز دیجیتال نظیر به نظیر(P2P) چیست و چگونه کار می کند؟

بستن