طراحی وب سایت بیمه

راهنمای طراحی و توسعه وب سایت بیمه

راهنمای طراحی و توسعه وب سایت بیمه

آیا می دانستید که کاربران قبل از بازگشت، 15 ثانیه در یک وب سایت می مانند؟
اگر نماینده بیمه هستید، می دانید که وب سایت، یکی از اصلی ترین راههای جذب مشتری جدید است.
این به این معنی اسا که شما 15 ثانیه فرصت دارید تا توجه دیگران را به خود جلب کنید. اگر بتوانی مشتری ها را متقاعد کنید که مدت بیشتری در وب سایت شما بمانند، شانس بیشتری برای فروش دارید.
بنابراین، چگونه می توانید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که به این هدف برسد؟

1- وب سایت خود را به صورت کاربر پسند طراحی کنید

وقتی می خواهید کاربران را متقاعد کنید که بیش از چند ثانیه در وب سایت شما بمانند، یکی از اصلی ترین مواردی که باید روی آن تمرکز کنید، کاربرپسند بودن آن است. اگر کسی به دنبال اطلاعات خاصی باشد و به وب سایت شما بیاید، اما استفاده از وب سایت برای وی دشوار باشد، به سرعت منصرف می شود و وب سایت شما را ترک خواهد کرد.

طراحی یک وب سایت با چیدمان جذاب، می تواند در افزایش مشتری و فروش بیمه کمک زیادی کند.

نکته: افراد باید بتوانند به سرعت، آنچه که نیاز دارند را پیدا کنند.

به طور کلی، تیتر ها، لیست ها و عکس های موثر و سایر موارد گرافیکی، یک طراحی جذاب را ایجاد می کند. شما با چندین روش می توانید یک وب سایت جذاب بسازید. یک روش این است که شخصی را برای طراحی و ساخت هر بخش از وب سایت خود استخدام کرده و آن را به یک طراحی کاملاً سفارشی تبدیل کنید.

همچنین، شما می توانید خودتان وب سایت را بسازید و زمانی را به تغییر آن و شخصی سازی شکل ظاهری و محتوا اختصاص دهید.

2- یک تم انتخاب کنید که پیمایش آن آسان باشد

با فرض اینکه شما انتخاب می کنید که با وردپرس کار کنید، تم های زیادی وجود دارد که برای بیمه طراحی شده‌اند.

حتی اگر ترجیح می دهید که از یک هاست متفاوت استفاده کنید، باز هم بررسی تم هایی که در زیر شرح خواهیم داد برای شما ارزشمند خواهد بود. این به شما کمک می کند ایده هایی برای طراحی ظاهری و پیمایش آسان وب سایت را بدست آورید.

انتخاب تم:

اولین قالب وردپرس آژانس بیمه(Insurance Agency) نام دارد و می تواند به شما کمک کند یک وب سایت حرفه‌ای طراحی کنید که برای بیمه مناسب باشد.

تم بعدی، بیمه(Insurance) نام دارد که به وضوح برای کمک به نمایندگان بیمه در ایجاد یک وب سایت جذاب ساخته شده است. این تم دارای عناصر بصری زیادی است، از جمله یک نوار لغزنده پس زمینه در صفحه اصلی که می تواند به جذب فوری مخاطبان کمک کند.

InsuRel گزینه بسیار خوبی برای شرکت های بیمه است که به دنبال یک وب سایت بیمه همه کاره هستند.

مطمئناً لیست بالا، لیست جامعی نیست و وردپرس نیز تنها وب سایت میزبان با تم های بیمه‌ای نیست. مهم است که بدانید چه چیزی بیشتر در دسترس شما است، سپس می توانید قابلیت استفاده پذیری را مقایسه و اندازه گیری کنید.

پس از انتخاب یک تم، باید آن را نصب ، ویرایش و شخصی سازی کنید.

3- روی سفارشی سازی و رنگ تمرکز کنید

هنگام سفارشی سازی وب سایت، انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم است. زیرا این امر می تواند به جذب و نگه داشتن افراد در سایت شما کمک کند. اولین نکته باید در مورد رنگ بندی کلی سایت شما باشد.

شخصیت و احساسات ممکن است در ایجاد رنگ هایی که از نظر مردم جذاب ترند، نقش داشته باشد. اما از آنجا که این موارد برای همه افراد یکسان نیست، بهتر است روی یک طرح رنگی تمرکز کنید که برای کسب و کار و برند شما منطقی است.

نکته: می توانید از رنگ ها به نحوی استفاده کنید تا عناصر موجود در صفحه بیشتر به چشم بیایند. به عنوان مثال می توانید دکمه CTA خود را به رنگ قرمز با سبز روشن درآورید.

از دیگر تنظیمات مورد نظر، می توان به چیرمان و پیمایش اشاره کرد. نمی خواهید افراد برای یافتن اطلاعات مهم مجبور کلیک بر روی صفحات متعدد شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما دارای برچسب بوده و پیمایش آنها آسان است.

4- از فضای سفید و عنوان ها استفاده کنید

اگر کسی هستید که به راحتی حواسش پرت میشود، می دانید که یک صفحه به هم ریخته بسیار خسته کننده است. اگرچه داشتن گرافیک و رنگ های متعدد برای جذب مردم خوب است، اما شما نمی خواهید که در این امر زیاده روی کنید.

گرافیک بیش از حد و عناصر متنی مختلف باعث سردرگمی و از دست دادن مخاطب می شود.

بنابراین، باید روی کدام عناصر تمرکز کرد؟

بزرگترین عنوان صفحه شما باید بهترین راه حلی باشد که به مشتریان بالقوه ارائه می دهید. به نگرانی های آنها فکر کنید. اگر فکر می کنید مخاطبان شما در درجه اول به نرخ های بیمه توجه دارند، پایین ترین و رقابتی ترین نرخی که ارائه می دهید را به عنوان بزرگترین تیتر خود برگزینید.

از فضای سفید نیز برای تاکید بر عناوین اصلی خود استفاده کنید و به آنچه می خواهید مردم بلافاصله به آن توجه کنند، بیاندیشید.

5- یک جریان طبیعی برای صفحات ایجاد کنید

در مرحله بعدی، در مورد طراحی صفحات مورد نیاز خود مانند صفحه اصلی، تماس با ما و موارد دیگر فکر کنید. در نظر داشته باشید که صفحات اصلی چه اطلاعاتی را به مشتریان فعلی و آتی ارائه می دهند.

صفحات مختلفی که در وبسایت خود دارید باید به ترتیب اهمیت در بالای صفحه اصلی ظاهر شوند. بنابراین اگر مشتری ها تمایل دارند برای نقل و قول به سایت شما بیایند، این باید یکی از اولین صفحات ذکر شده باشد.

سعی کنید وارد روانشناسی مشتری شوید و به این فکر کنید که ابتدا می خواهند چه اطلاعاتی را جستجو کنند و صفحات خود را بر این اساس سفارش دهید. همچنین، دعوت بع عمل(CTA) خود را در بالای صفحه اصلی نگه دارید؛ زیرا ممکن است به یک صفحه مهم دیگر هدایت شود.

6- چیدمان را براساس آنچه مشتری می خواهد سازماندهی کنید.

به غیر از سازماندهی صفحات، به سازماندهی مطالب درون هر صفحه بیندیشید. یافتن اسناد و اطلاعات مهم باید آسان باشد.

احتمالاً مشتریان فعلی، به اسناد و فرم هایی در وب سایت شما نیاز دارند. دسترسی به مواردی مانند کارت بیمه و اثبات بیمه باید راحت باشد. این مسئله می تواند به حفظ مشتریان فعلی که یک راه حل ساده برای نیازهای بیمه‌ای خود می خواهند، کمک کند.

حتماً اطلاعات تماس خود را به راحتی در دسترس قرار دهید.

این باید شامل شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس محل کار فعلی شما باشد.

شما ممکن است ترجیح دهید که این مورد را در هدر یا فوتر صفحه اصلی خود قرار دهید، اما به هر صورت باید برای مشتریان مشخص باشد.

7- یک لیست قیمت آنلاین اضافه کنید

یکی دیگر از جنبه های چشم نواز یک وب سایت بیمه، لیست قیمت ها است. مشتریان بالقوه انتظار دارند که بتواند به راحتی از طریق اینترنت قیمت مناسب را دریافت کنند و اگر این مورد را در دسترس نداشته باشید، ممکن است به یک وب سایت دیگر مراجعه کنند.

شما باید ابزاری داشته باشید که به مشتریان اجازه می دهد اطلاعات خود را برای دریافت پیشنهاد به راحتی وارد کنند. همچنین، این کار به شما کمک می کند تا در رقابت باقی بمانید.

8- یافتن کارمندان شما باید آسان باشد

داشتن صفحه «درباره ما» باید در منوی پیمایش موجود باشد، خصوصاً اگر به صورت تیمی کار می کنید.

دستیابی به این نوع محتوا آسان است و عنصری شخصی به سایت و برند شما اضافه می کند. تمامی شرح حال ها و عکس ها باید حرفه‌ای به نظر برسند.

هرگونه موفقیت و سایر حقایق مربوط به تیم خود را برجسته کنید. همچنین می توانید پیوندهایی را به شبکه های اجتماعی مانند لینکدین اضافه کنید.

9- اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با موبایل سازگار است و سریع بارگذاری می شود:

آیا می دانید 88% از کاربران اگر تجربه بدی داشته باشند، دیگر به آن وب سایت باز نمی گردند؟

اگر بارگذاری وب سایت شما به کندی انجام شود، به احتمال زیاد مشتری وب سایت را ترک خواهد کرد.

زمان بارگذاری طولانی می تواند بر رتبه شما در یک موتور جستجو تاثیری منفی بگذارد. شما می توانید برای بهبود سرعت بارگذاری وب سایت با ارائه دهنده خدمات هاستینگ خود همکاری کنید.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای تلفن های هوشمند و تبلت ها بهینه شده باشد. هنگام طراحی وب سایت خود، مطمئن شوید که در چیزی سرمایه گذاری می کنید که در هر دستگاهی قابل استفاده باشد.

10- طراحی خود را ساده نگه دارید

در واقع، طراحی های ساده می توانند مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده و به بارگیری سریعتر صفحه شما کمک کنند. فقط مهمترین موارد را اضافه کنید.

همچنین، طراحی وب سایت شما نباید بیش از اندازه پیچیده باشد فرقی نمیکند که یک شخص در طراحی آن به شما کمک کند یا از چیزی مانند وردپرس برای انتخاب و شخصی سازی یک تم استفاده کنید، طرح وب سایت شما باید ساده باشد.

طراحی  و ایجاد یک وب سایت می تواند باعث تقویت کسب و کار شما شود

با پیروی از اهنمای بالا، می توانید یک وب سایت موثر و کارآمد بیمه را طراحی و ایجاد کنید که به شما در جذب و حفظ مشتری کمک کند. قبل از تصمیم گیری نهایی، همه چیز را برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما به راحتی قابل جستجو و دسترسی بر روی هر دستگاهی است.

بستن