سالن کاشت ناخن

طراحی سایت مرکز کاشت ناخن و ترفندهای جذب مشتری

طراحی سایت مرکز کاشت ناخن و ترفندهای جذب مشتری

سرمایه گذاری در یک وب سایت حرفه‌ای به رشد و گسترش مرکز کاشت ناخن شما کمک زیادی کرده و مشتریان بیشتری را به سوی سالن کاشت ناخن شما هدایت می کند. امروزه، مردم برای یافتن مشاغل مناسب و معتبر به اینترنت متکی هستند. به همین دلیل، وب سایت مرکز کاشت ناخن شما اولین تاثیر را بر روی مشتریان خواهد داشت. بنابراین داشتن یک برند موثر و استراتژی مناسب بسیار مهم است.

اگر اولین بار است که تصمیم به ایجاد یک وب سایت دارید و یا به دنبال بهبود وبسایت خود هستید؛ این مقاله برخی از نکات کلیدی و ویژگی های مهمی که باعث جذب بیشتر مشتریان می شود را پوشش می دهد.

 

با وب سایت کاشت ناخن خود کارهای بیشتری انجام دهید

 

وب سایت شما اولین برداشتی است که مشتریان(احتمالی) از کسب و کار شما دارند. شما می توانید با استفاده از ویژگی های وبسایت خود، اعتماد مخاطبان را جلب کرده و به کسب و کار خود اعتبار ببخشید.

یک سازنده وب سایت، قالب های پیش ساخته و سفارشی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ویژگی ها و محتوای وب سایت کاشت ناخن خود را در هر زمان به روز رسانی کنید.

 

آدرس وب سایت و نام دامنه خود را انتخاب کنید

 

نام وبسایت و دامنه

 

هنگامی که قالب خود را انتخاب کردید، میبایست آدرس وب سایت و نام دامنه را نیز انتخاب کنید. این امر به شما در بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو) کمک می کند. همچنین، به افراد امکان می دهد کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. شما می توانید از ابزارهای سئوی رابسانا جهت قرار گرفتن در موتورهای جستجوی برتر که منجر به رتبه بندی بالاتر و مشتری بیشتر می شود، استفاده کنید.

نوار عنوان شما باید با آنچه مشتری در جستجوی آن است(کلمه کلیدی) مطابقت داشته باشد. در مورد وب سایت شما نیز، کلمه کلیدی ” کاشت ناخن” است. برچسب عنوان شما باید نام سالن شما را در انتهای نوار عنوان داشته باشد؛ مانند، خدمات کاشت ناخن سرمه یا کاشت ناخن پرنسس و یا… .

 

صفحات ضروری را ایجاد کنید

 

وب سایت شما باید دارای چندین صفحه با اطلاعات خاص باشد. ایجاد صفحات زیر برای وب سایت بسیار ضروری است:

 

  • صفحه نخست
  • صفحه درباره ما
  • صفحه خدمات
  • صفحه تماس
  • صفحه وبلاگ

 

وب سایت شما باید مستقیماً در صفحه اصلی باز شود، اما می توانید طرح بندی سایر صفحات را به دلخواه خود تنظیم کنید.

 

همچنین، باید ویژگی های زیر را در صفحات وبسایت خود قرار دهید.

 

گالری عکس: شما باید نمونه کارهای خود را مستقیماً در صفحه اصلی و عکسها را در سایر صفحات قرار دهید تا به بهترین نحو کارهای خود را به نمایش بگذارید.

سیستم رزرو آنلاین: شما به یک سیستم جهت رزرو قرارهای مشتریان نیاز دارید و ساده ترین راه برای انجام این کار، دکمه “اکنون رزرو کنید” است. مشتریان می توانند از لیست خدمات شما عناوین مورد نظر خود را انتخاب کرده و به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند.

اگر از قبل سیستمی جهت اداره سالن کاشت ناخن خود دارید، باید از ویژگی رزرو قرار ملاقات پشتیبانی کند تا بتوانید با لینک کردن به دکمه ” اکنون رزرو کنید”، آن را در وب سایت خود ادغام کنید.

در غیر این صورت می توانید از سرویس های رزرو رابسانا برای ایجاد یک صفحه رزرو مستقل استفاده کنید. با استفاده از سرویسهای رابسانا می توانید قرارهای سالن، خدمات و پرسنل خود را مدیریت کنید.

 

شما باید دکمه ” اکنون رزرو کنید” را در تمام صفحات قرار دهید.

 

 

فرم ثبت نام پاپ آپ: یک فرم ثبت نام را به صورت پاپ آپ در وب سایت خود قرار دهید تا بتوانید اطلاعات تماس را جمع آوری کرده و با مشتریان احتمالی خود در ارتباط باشید.

نظرات مشتریان: نظرات و تجربیات به مشتریان در انتخاب سالن کاشت ناخن شما احساس امنیت می دهد.

شما می توانید در صفحه اصلی در خصوص کیفیت سالن کاشت ناخن خود، چندین مورد را عنوان کنید. همچنین، در صفحه خدمات نیز می توانید برخی از سرویس های خاص خود را نیز بیان کنید.

در ادامه، برخی از صفحات و عملکردهای آنان را بررسی خواهیم کرد.

 

صفحه نخست

 

صفحه اصلی سالن کاشت ناخن

 

صفحه اصلی شما تصویری بصری از سالن کاشت ناخن شما ایجاد می کند، بنابراین باید تمام جنبه های برند شما را نشان دهد.

باید تا جایی که امکان دارد آن را واضح و مستقیم بیان کنید:

دکمه “اکنون رزرو کنید” ،صفحه اصلی شما باید یک فراخوان واضح برای اقدام باشد. در مورد شما نیز یک دکمه “اکنون رزرو کنید” که در بالای صفحه قرار داده شده می باشد. در کنار آن، می توانید شماره تلفن خود، آدرس و نقشه سالن کشت ناخن شما(برای جستجوهای اینترنتی و مشتریان) و ساعات کاری سالن را ذکر کنید.

تصویر و متن هدر، در بالای صفحه اصلی خود، می توانید یک تصویر سالن و یا لوگوی خود را به همراه زبان خاصی که نشان دهنده برند سالن کاشت ناخن شماست، قرار دهید.

گالری: علاوه بر داشت عکس های خوب در سراسر سایت، ایده خوبی است که در صفحه اصلی خود یک گالری داشته باشید تا بتوانید بلافاصله هنر کاشت ناخن خود را به نمایش بگذارید. این قسمت باید شامل 10 تا 20 عکس با کیفیت بالا از بهترین کارهای شما باشد.

 

اگر برای سالن کاشت ناخن خود در اینستاگرام حساب دارید، پست های خود را مستقیماً به وب سایت لینک کنید تا از پست های شما نمونه کار ایجاد شود. 

 

صفحه درباره ما

 

صفحه درباره ما

 

این صفحه باید، سالن کاشت ناخن، پرسنل، دستاوردها، مدارک و هویت برند شما را نشان دهد.

سالن کاشت ناخن خود را توصیف کنید. داستان سالن، نقاط قوت و تاریخ تاسیس آرایشگاه را شرح دهید. داستان و نقاط قوت شما باید بین 250 تا 300 کلمه باشد. اطلاعات تماس را به اشتراک بگذارید و آدرس سالن کاشت ناخن خود را ذکر کنید. همچنین، می توانید یک توضیح مختصر از خدمات خود را در این صفحه قرار دهید.

بیوگرافی خود را شرح دهید. یک یا دو پاراگراف در مورد خود، سوابق، علائق، خدماتی که انجام می دهید و نحوه ارتباط افراد با شما در شبکه های اجتماعی ارائه دهید. درج عکس خود به عنوان مالک بسیار اهمیت دارد. همچنین، اضافه کردن بیوگرافی پرسنل نیز بسیار مهم است. بیوگرافی پرسنل میتواند شامل همان اطلاعاتی باشد که در قسمت بیوگرافی شما قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که مدارک و سوابق حرفه‌ای آنها را قرار دهید.

 

صفحه خدمات

 

خدمات کاشت ناخن

 

هر سرویسی که به مشتریان ارائه می دهید را در یک لیست مشخص کنید:

خدمات. خدمات و محصولات خاصی که ارائه می دهید را مشخص کنید.

قیمت. به مشتریان خود اطلاع دهید که انتظار چه چیزی را داشته باشند و سایر هزینه های اضافی به چه صورت است.

 زمان لازم برای انجام هر سرویس. شما می خواهید که مشتریان از قبل برنامه ریزی کنند تا زمان کافی برای حضور در سالن کاشت ناخن شما را داشته باشند.

 

صفحه تماس

 

تماس با ما

 

برقراری تماس را تا جایی که امکان دارد برای مشتریان احتمالی سهولت بخشید و مطمئن شوید که موارد زیر در صفحه تماس قرار دارند:

اطلاعات تماس شما. شامل شماره تلفن، ایمیل و یا فرمی است که در آن مشتریان می توانند مستقیماً پیام خود را برای شما ارسال کنند.

آدرس محل کار. آدرس سالن کاشت ناخن خود را قرار دهید. همچنین می توانید نقشه گوگل را نیز در وب سایت خود قرار دهید.

ساعات کار. اگر بیش از یک سالن کاشت ناخن دارید، مطمئن شوید که ساعات هر کدام را ذکر کرده‌اید.

 

صفحه وبلاگ:

 

ایجاد وبلاگ

 

اگر تمایل دارید که سالن خود را به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات کاشت ناخن نشان دهید؛ میبایست پست های وبلاگ را در وب سایت خود قرار دهید. شما می توانید آنها را مستقیماً در وب سایت سالن کاشت ناخن ود بنویسید. حداقل یک بار در ماه پست بگذارید و درباره روندهای اخیر بنویسید و یا به سوالات متداول پاسخ دهید.

 

وبسایت خود را با محتوا مناسب پر کنید

 

سادگی، یکی از مهمترین عناصر در هنگام طراحی سایت است. موثرترین و کاربر پسند ترین محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهید تا آنها برای رزرو خدمات شما بازگردند.

محتوای وب سایت، شامل عناصر متنی، تصویری و شنیداری می باشد. مواردی که محتوای شما را تقویت می کنند عبارتند از:

 

  • دکمه ها
  • آیکون ها
  • تصاویر
  • ویدیوها
  • نمودار
  • نقل و قول ها

 

اصول اولیه طراحی می تواند به شما در ایجاد وب سایت با استفاده از فضای سفید و بهینه سازی سرعت صفحه کمک کند.

 

تصاویر

 

مطمئن شوید عکس های شما دارای یک موضوع منسجم هستند تا شخصیت و سبک منحصر به فرد سالن کاشت ناخن شما را به نمایش بگذارند.

به خاطر داشته باشید، افراد با توجه به کیفیت تصاویر شما نسبت به رزرو قرار ملاقات اقدام می کنند. همانطور که ممکن است شما یک رستوران را بر اساس تصاویر غذای آن انتخاب کنید. پس، عکسهایی را انتخاب کنید که:

 

  • برند شما را نمایش دهد
  • کار شما(کاشت ناخن یا مراقبت از پوست) را به اشتراک بگذارد

 

مطمئن شوید که عکس خود را در صفحه اصلی، صفحه درباره ما و گالری قرار می دهید.
عکسها را در بالای صفحه اصلی، در صفحه گالری، در صفحه نظرات مشتریان و صفحه شبکه های اجتماعی درج کنید.

 

ویدیوها

 

ویدیوها نیز بسیار مفید و پر اهمیت هستند و می توانند شامل معرفی سالن کاشت ناخن و نحوه کار پرسنل باشند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری فیلم های کوتاه با مشتریان احتمالی را بیش از پیش سهولت بخشیده است. برای بدست آوردن ویدیوهای با کیفیت، بهتر است از یک متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید، اما حتی از یک تلفن همراه خوب نیز می توانید جهت تهیه ویدیو استفاده کنید.

 

محتوای متنی

 

برند و استایل سالن کاشت ناخن شما باید در تمام مطالب متنی در هر صفحه از وب سایت وجود داشته باشد. مطمئن شوید که تمام جنبه های برند شما را مشخص می کند و سوابق و تخصص های شما را نیز منعکس می کند تا مشتریان احتمالی بتوانند به خوبی با سالن کاشت ناخن شما آشنا شوند.

 

استایل سالن کاشت ناخن خود را شخصی سازی کنید

 

هنگام طراحی وب سایت خود به یاد داشته باشید که مشتریان به دنبال آخرین مدها هستند. وب سایت شما باید استایل شما را نمایش داده و به روز باشد.

از وب سایت برای نشان دادن برند سالن کاشت ناخن خود استفاده کنید. برند شما شامل لوگو، فونت و سبک طراحی شما است.

 

بازاریابی سالن کاشت ناخن شما

 

مردم در هر زمان از شبانه روز به طور مستمر در جستجوی مشاغل آنلاین هستند. آمارها نشان می دهد که 46 درصد از قرارهای ملاقات سالن ها به صورت آنلاین رزرو می شوند. برای افزایش مشتری از طریق رزرو آنلاین باید وب سایت خود را بهینه کرده و رتبه آن در موتورهای جستجو را  ارتقا دهید.

 

کسب و کار خود را در موتورهای جستجو قابل مشاهده کنید

 

قابل مشاهده توسط موتورهای جستجو

 

با استفاده از ابزارهای سئو، مطمئن شوید که وب سایت شما بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند. شما می توانید کسب و کار خود را با رقبای برتر مقایسه کرده و در مورد کلمات کلیدی، رتبه بندی جستجو و حضور در شبکه های اجتماعی بینش بیشتری بدست آورید. در حالی که سئو می تواند برای مبتدیان کمی ترسناک و پیچیده به نظر برسد، اما با یک راهنمای خوب و تحقیق در مورد کلمات کلیدی، می تواند بسیار ساده و راحت باشد.

 

برای سالن کاشت ناخن خود مشتریان بیشتری جذب کنید

 

جذب مشتری بیشتر

 

اگرچه موتورهای جستجو بسیار کمک می کنند، اما حضور قوی در شبکه های اجتماعی می تواند افراد بیشتری را به وبسایت شما هدایت کند که باعث افزایش درآمد شما می شود.

پیروی از دستورالعمل های فوق به شما کمک می کند مشتریان بیشتری بدست آورده که به معنای درآمد و سود بیشتر برای سالن کاشت ناخن شما است.

اکنون شما دانش و مراحل لازم برای این کار را نیز در اختیار دارید. همچنین، با استفاده از محصولات و خدمات رابسانا می توانید موفقیت خود در این بازار را به حداکثر برسانید.

 


مطالب مرتبط :

طراحی وب سایت دارویی – بهداشتی

چرا هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد؟

چگونه ترافیک وب سایت جراحی پلاستیک و زیبایی خود را بالا ببریم؟

بهترین راهکارها جهت موفقیت برند خود در صنایع آرایشی، زیبایی و مراقبتی

بستن