طراحی وب سایت املاک و مستغلات

طراحی وب سایت املاک

طراحی وب سایت املاک

آیا می دانستید که هرماه 36 میلیون نفر از وبسایت Zillow بازدید می کنند؟ مردم عاشق مشاهده و مرور فهرست املاک و مستغلات هستند و رویای یک خانه عالی را دارند.

اگر یک وبسایت نامرغوب انلام و مستغلات دارید که زیاد درمورد آن فکر نکرده‌اید و اقدامی انجام نداده‌اید. آنچه را که می تواند به راحتی برای شما درآمد برجسته‌ای داشته باشد را از دست خواهید داد.

در این مقاله هفت نکته‌ که تاثیر بسیار زیادی در وبسایت شما جهت جذب بازدیدکننده و کسب درآمد دارد را مرور می کنیم.

یک وبلاگ ایجاد کنید

بر اساس تحقیق شرکت بازاریابی Hubspot، اگر یک وبلاگ داشته باشید، می توانید تا 55% از بازدیدکنندگان وبلاگ را به وبسایت خود هدایت کنید. این فقط در صورتی است که ماهانه یک یا دوبار در در وبلاگ خود محتوای جدید منتشر کنید.

یکی از بهترین راه ها برای دریافت ترافیک، ارائه برخی مطالب تازه است که افراد را به سمت وبسایت شما سوق می دهد. شما باید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.

متعهد شوید که حداقل یک پست در هفته درباره موضوعات مورد علاقه افرادی که از وبسایت شما دیدن می کند، بنویسید. از خود بپرسید که چه سوالاتی برای مشتریان شما پیش می آید. یکی از این سوالات را بپرسید و آن را به یک پست در وبلاگ خود تبدیل کنید. به این صورت شما مستقیماً با مشتری خود صحبت خواهید کرد.

با سایر متخصصین املاک و مستغلات تماس بگیرید و از آنها دعوت کنید. که به عنوان مهمان درباره موضوعی که به آن علاقه مند هستند صحبت کنند. این کار باعث افزایش اعتبار وبلاگ شما می شود و بار زیادی را از دوشتان بر میدارد.

نگویید، نشان دهید

 

محتوای عالی در وبلاگ، افراد را به وبسایت شما هدایت می کند. اما هنگامی که افراد وارد سایت شما شدند، انتظار دارد که املاک و محلات زیبایی را مشاهده کنند. یک راه عالی برای انجام این کار، ساختن ویدیو است؛ زیرا لیست هایی که شامل ویدیو هستند حدوداً 400% بازخورد بیشتری دارند.

با استفاده از ویدئو، میتوانید املاک و محلات را به بازدیدکنندگان نشان داده و یا در مورد رستوران ها و مدارس محلی صحبت کنید.

انجام این کار زیاد طول نمی کشد. برای ضبط فیلم های خود یک سه پایه بخرید و تلفن همراه خود را به آن متصل کنید و سپس جهت سهولت در مشاهده، آنها را در YouTube آپلود کنید. همچنین شما می توانید در حین ضبط ویدئو در خانه یا محله قدم بزنید و در طول مسیر نظرات خود را بیان نمایید. در این رابطه تعداد زیادی نرم افزار تور مجازی جهت کمک به شما وجود دارد.

یک راهنمای گام به گام خرید خانه ارائه دهید

 

اغلب صاحب خانه های جدید از کل فرایند خرید دچار ترس و نگرانی می شوند. زیرا این یک تعهد مالی عظیم و احتمالاً بزرگترین تعهدی است که در طول زندگی خود خواهند داشت.

خیال آنها را راحت کنید و با ایجاد راهنماهای گام به گام در مورد خرید املاک، این فرایند را آسان جلوه دهید تا چندان دلهره آور به نظر نرسد.

حتی ممکن است شما با ترکیب کردن نکات بالا، یک سری پست یا فیلم، هر مرحله از این فرآیند را شرح دهید. این روش مانند این است که شما در کل مراحل در کنار مشتری خود حضور دارید.

از تبلیغات و پاپ آپ های زیاد پرهیز کنید

 

ممکن است شما بخواهید که افراد در خبرنامه وب سایت شما مشترک شوند. اما وبسایت هایی که بیش از حد دارای محتوای ناخواسته هستند باعث دلسرد شدن بازدیدکنندگان می شوند.

این بدان معنا نیست که شما به هیچ وجه نباید از پاپ آپ ها استفاده کنید. آنها یک روش عالی برای گرفتن ایمیل هایی هستند که میتوانند باعث فروش شوند.

اما یک محدودیت وجود دارد. 68% جستجوگران ترجیح می دهند وب سایتی که دارای تبلیغات زیاد است را از نتایج جستجو حذف کنند.

وبسایت خود را برای مشتریان احتمالی خود به تجربه‌ای بدون مانع تبدیل کنید و آنها به خاطر آن از شما قدردانی خواهند کرد.

وبسایت خود را برای تلفن های همراه بهینه سازی کنید

 

چشم انداز اینترنت در طول 10 سال گذشته بسیار تغییر کرده است. حدود 52% از خریداران مسکن از تلفن همراه برای یافتن لیست موردنظر خود اقدام می کنند. این بدان معناست که بیش از نیمی از مشتریان شما در حال جستجو با استفاده از تلفن همراه خود هستند. و اگر وبسایت شما برای نمایشگرهای کوچک، بهینه نشده باشد، این مشتریان از وبسایت شما بازدید نخواهند کرد.

گوگل درسال گذشته الگوریتم خود را تغییر داد تا وبسایت های سازگار با موبایل را بالاتر از دیگر سایت ها رتبه بندی کند. بنابراین بازدید بیشتر به یک انگیزه تبدیل شده است.

از طریق تست سریع گوگل می توانید متوجه شوید که وبسایت شما واکنش گرا هست یا خیر. اگر اینگونه نباشد، به برخی از نرم افزارها نیاز خواهید داشت. یکی از گرینه ها استفاده از ناشر محبوب وردپرس در سایت خود است که به طور خودکار محتوای شما را برای تلفن همراه مناسب می کند و حتی برای بازدیدکنندگانی که وبلاگ شما را از طریق تلفن هوشمند خود مشاهده می کنند، تم های بهینه سازی شده‌ای توسط تلفن همراه ارائه می دهد.

توصیفات و صفحات تماس خود را ترکیب کنید

 

اگر صفحه تماس شما با نظرات درخشان پر شود، مشتریان بالقوه انگیزه بیشتری خواهند داشت تا با شما تماس بگیرند.

شما باید یک فرم تماس در سایت خود داشته باشید تا افراد بتوانند نام، آدرس وسایر اطلاعات تماس خود را وارد کنند. توصیفات نیز برای متقاعد کردن آنها برای پر کردن فرم، بسیار عالی است.

با افرادی که در گذشته به آنها جهت یافتن خانه کمک کرده‌اید، تماس بگیرید و از آنها نقل قولی که بتوانید در وبسایت خود قرار دهید، درخواست کنید و آن را بالاتر از فرم تماس خود قرار دهید تا همه بتوانند ببینند.

به زبان گوگل صحبت کنید

 

اگر افراد نتوانند شما را پیدا کنند، نمی توانند از وبسایت شما بازدید کنند و بنابراین نمی توانند از شما خانه بخرند. مردم از گوگل برای جستجوی املاک استفاده می کنند. بنابراین شما باید سایت خود را Google-friendly کنید تا توسط خریداران احتمالی خانه پیدا شود.

به این کار، بهینه سازی موتور جستجو(SEO) نامیده می شود و تقریباً تمام مشاغل از آن برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی گوگل و جلب بازدید کننده بیشتر استفاده می کنند.

بستن