اسکریپت صرافی رمزنگاری

طراحی و ایجاد اسکریپت وب سایت صرافی رمزنگاری

طراحی و ایجاد اسکریپت وب سایت صرافی رمزنگاری

همانطور که می دانید به دلیل افزایش میزان مبادلات ارزهای رمزنگاری شده، تعداد معامله گران این بازار روز به روز در حال افزایش است. یاهو که یکی از معروف ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل است، صرافی خرید و فروش ارز رمزنگاری خود را در تاریخ 30 مه 2018 راه اندازی کرد. در ابتدا، این صرافی رمزنگاری، فقط بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین را می پذیرفت. این صرافی دارای یک وب سایت و یک برنامه موبایلی برای خرید و فروش ارزهای رمزپایه می باشد. امروزه به دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال، بیشتر معامله گران به دنبال مبادله ارزهای رمزپایه به عنوان یکی از بهترین فرصت ها برای تجارت آنلاین هستند.

بیت کوین، یکی از اصلی ترین دلایل هیاهوی تبلیغاتی صرافی های رمزنگاری است. با افزایش محبوبیت بیت کوین در کشورهای مختلف، بسیاری از کارآفرینان و علاقمندان به صنعت رمزنگاری، شروع به راه اندازی وب سایت صرافی ارز دیجیتال کرده‌اند.

اسکریپت وب سایت صرافی رمزنگاری چیست؟

اسکریپت وب سایت صرافی رمزنگاری

اسکریپت وب سایت صرافی ارز دیجیتال یک کد برنامه نویسی سفارشی سازی شده می باشد. این برنامه ممکن است با زبان های برنامه نویسی مختلفی مانند PHP، mean stack، جاوا اسکریپت یا سایر زبان ها، کدنویسی شده باشد. این اسکریپت به شما کمک می کند وب سایت صرافی رمزنگاری خود را به راحتی با یک کد آماده، ایجاد کنید.

عواملی که قبل از اجرای اسکریپت صرافی رمزنگاری خود باید در نظر بگیرید:

الزامات ساخت وبسایت

در اینجا، به چند عامل مهم جهت جلوگیری از ایجاد یک وب سایت صرافی با اسکریپت بی کیفیت اشاره می کنیم:

معماری:

برای هر اسکریپت صرافی رمزنگاری، امنیت، سرعت و بازیابی مهمترین عواملی هستند که کیفیت اسکریپت را مشخص می کنند. برای آگاهی از نحوه ساخت نرم افزار، میبایست حتماً اسناد آن را مطالعه کنید. روش های زیادی وجود دارد که ممکن است اسکریپت صرافی رمزنگاری، ساختار داشته باشد. علاوه بر این، همه مبادلات به یک ماژول کیف پول، موتور معاملاتی، پنل مدیریت و رابط کاربری جذاب نیاز دارند.

تولید نقدینگی:

یکی از مهمترین عواملی که باید برای هر صرافی مبادله ارز دیجیتال در نظر گرفته شود، نقدینگی است. بدون نقدینگی، سرمایه گذاران به طور منظم سفارشات خود را دریافت نمی کنند، همچنین یک دفتر سفارش خالی نیز باعث ترس و نگرانی مشتریان می شود. اغلب اسکریپت های صرافی دارای برخی از تکنیک های تولید نقدینگی می باشند. در اصل دو روش برای تولید نقدینگی بیشتر وجود دارد. یکی از آنها، اتصال سیستم عامل صرافی خود با یک حساب به یک صرافی بزرگ دیگر است، بدین ترتیب شما می توانید سفارشات خود را از طریق صرافی ها تامین کنید. مورد دیگر، ایجاد ربات هایی در اسکریپت صرافی رمزنگاری است که ارزهای رمزنگاری شده را خریداری و می فروشد که به ایجاد سابقه سفارش کمک زیادی می کند.

رابط کاربری جذاب:

طراحی بصری، کلید ارائه یک تجربه کاربری خوب است که باعث می شود هرکاربری بخواهد با استفاده از وب سایت صرافی شما به تجارت بپردازد. بسیاری از اسکریپت های صرافی با کیفیت شامل رابط کاربری از پیش ساخته شده و توانایی شخصی سازی رابط بر اساس نیاز برند شما را دارند. همچنین باید از API های خارجی که اطلاعات معاملات در زمان واقعی را ارائه می دهند، بهترین پشتیبانی را داشته باشند.

AML، KYC و سایر اقدامات لازم جهت تامین امنیت وب سایت شما:

پروتکل های kyc و aml

پیروی از مقررات برای قانونی نگه داشتن وب سایت صرافی رمزنگاری که اخیراً راه اندازی کرده‌اید بسیار مهم است. با توجه به مخاطب و مکان مورد نظر شما، مقررات مربوط به صرافی رمزنگاری متفاوت می باشد. بیشتر کشورها برای کلیه موسسات بانکی و صرافی به KYC(مشتری خود را بشناسید) و AML(قوانین ضد پولشویی) نیاز دارند. تمام اسکریپت های صرافی رمزنگاری مناسب، دارای KYC و AML می باشد.

چرا باید با استفاده از اسکریپت، یک وب سایت صرافی رمزنگاری ایجاد کنید؟

ایجاد یک وب سایت صرافی رمزنگاری شده از ابتدا به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. از طرفی دیگر، استفاده از این اسکریپت به شما امکان می دهد که بلافاصله فرآیند توسعه وب سایت خود را شروع کرده و کل وب سایت را با توجه به نیازهای تجاری خود، سفارشی سازی کنید. کدام یک باعث راحتی بیشتر شما می شود؟

از کجا می توانید بهترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال را دریافت کنید؟

شرکت رابسانا یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده اسکریپت صرافی ارزهای رمزنگاری شده است. این شرکت یکی از برترین شرکت های توسعه وب سایت می باشد که اسکریپت های صرافی های ارز دیجیتال را با هزینه‌ای مقرون به صرفه ارائه می دهد. شرکت های دیگری نیز وجود دارند که ارائه دهنده اسکریپت صرافی می باشند، اما یک نکته را باید در نظر گرفت، افرادی که تجربه بیشتری دارند، می توانند وب سایتی با ویژگی های چشمگیر و منحصر به فرد و اسکریپت صرافی بسیار ایمن را فراهم کنند.

بستن