انتخاب بهترین روش پرداخت

نحوه انتخاب روش های پرداخت با نرخ موفقیت بالا

نحوه انتخاب روش های پرداخت با نرخ موفقیت بالا

اگر مرتباً از اینترنت استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که به معاملات مالی آنلاین بپردازید. وقتی یک معامله را بصورت آنلاین انجام می دهید، باید یک روش یا بستر پرداخت را انتخاب کنید.

روش های مختلفی جهت پرداخت آنلاین وجود دارد که از نظر زمان پردازش و تکمیل انتقال، دارای نرخ موفقیت مختلفی هستند. بنابراین، مهم ترین نکته این است که شما بدانید که چگونه روش های پرداخت با نرخ موفقیت بالا را انتخاب کنید.

کارت های اعتباری، رایج ترین روش پرداخت هستند که به صورت آنلاین استفاده می شود. دلیل آن این است که آنها در هنگام تکمیل پرداخت ها از موفقیت بالایی برخوردار می باشند.

مواردی که به شما در انتخاب روش های پرداخت مناسب کمک می کند را بررسی خواهیم کرد.

جریان پرداخت:

قبل از انتخاب روش پرداخت، ابتدا باید جریان پرداخت آنها را ردیابی کنید. جریان پرداخت فرایندی است که از زمان پرداخت توسط خریدار آغاز و با تایید فروشنده نسبت به دریافت مبلغ مورد نظر پایان می باید.

شما باید روشی را که دارای جریان پرداخت کوتاه و کارآمد است را انتخاب کنید. اگر روش مورد نظر شما طولانی و دست و پا گیر است، باید دلیلی منطقی برای آن وجود داشته باشد.

بستر پرداختی که به طور مداوم کاربران را به وب سایت های دیگر هدایت می کند یک بستر پرداخت ناکارآمد خواهد بود.

امنیت

هر بستر پرداختی که میزان موفقیت بالایی داشته باشد از امنیت بالایی نیز برخوردار خواهد بود. زیرا هکرها و ضعف امنیتی یکی از اصلی ترین دلایل پرداخت ناموفق است.

رایج ترین اقدام امنیتی برای اطمینان از میزان موفقیت بالای پرداخت، استفاده از خدمات سپرده گذاری(escrow) است. به این ترتیب، مسئولیت پشتیبانی آنلاین از خریداران و فروشندگان بر عهده این سرویس خواهد بود.

هرچه سرویس سپرده ایمن تر باشد، نسبت موفقیت در روش پرداخت آنلاین نیز بیشتر است. علاوه بر این، یک سرویس سپرده ایمن به معنای اعتماد پذیری یک وبسایت از نظر همه افراد خواهد بود.

هزینه ها و شرایط توافقنامه خدمات

اغلب، قیمت یا کارمزد پرداخت ها به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. به طور سنتی، پرداخت یارها فقط یک کارمزد ثابت را دریافت می کنند.

سایر عواملی که شما باید در هنگام ارزیابی کارمزدها و الزامات توافقنامه خدمات در نظر بگیرید، فروش، درآمد، دفعات معامله و بازارهای تجارت شما می باشند.

بسیار مهم است که در نظر بگیرید مدل تجاری شما چگونه با روش پرداخت و ساختار کارمزد آن متناسب است. سرویس های مختلف، دارای توافقنامه های مختلفی نیز خواهند بود، از این رو، اهمیت ارزیابی آنها و روشن شدن آنچه که شامل آنها میشود، اهمیت دارد. به همین دلیل، ممکن است از تفاوت های مهم بین روش های مختلف پرداخت تعجب کنید.

پاسخ دستگاه

اگر می خواهید روش پرداختی با نرخ موفقیت بالا انتخاب کنید، باید روشی را برگزینید که در همه دستگاه ها قابل دسترسی باشد. علاوه بر این، بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنید، باید عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

تحقیقات نشان می دهد که در حال حاضر حدود نیمی از معاملات آنلاین با دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. بنابراین، روند پرداخت در وب سایت شما باید ساده باشد تا در هر دستگاهی قابل دسترسی باشد.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که روش پرداخت مورد نظر شما با انواع شبکه ها مطابقت داشته باشد. هرچه میزان واکنش گرایی آن بیشتر باشد، احتمال موفقیت نیز افزایش میابد.

ویژگی ها

اگر قبلاً از سیستم عامل های مختلف جهت پرداخت استفاده کرده باشید، می دانید که آنها از ویژگی های متنوعی برخوردار هستند. این ویژگی ها برای موفقیت یا شکست یک روش پرداخت بسیار اهمیت دارند.

بنابراین، شما باید روش پرداخت مورد نظر خود را به طور جدی ارزیابی کنید و اطمینان حاصل کنید که از ویژگی های تجاری مورد نیاز شما پشتیبانی می کند.

ویژگی های روش پرداخت بر کارایی آن نیز تاثیر می گذارند. اهمیت ارزیابی ویژگی های یک روش پرداخت را نباید نادیده گرفت.

صورتحساب دوره‌ای:

صورتحساب دوره‌ای، توانایی تنظیم چرخه و پرداخت خودکار صورتحساب برای مشتریان شما است. اگر کسب و کار شما از برنامه های پرداخت ماهیانه تشکیل شده باشد، صورتحساب دوره‌ای می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

صورتحساب دوره‌ای نه تنها پرداخت را برای شما بلکه برای مشتریانتان نیز آسان می کند. یک سرویس مبتنی بر اشتراک باید براساس صورتحساب دوره‌ای اجرا شود.

انتخاب روش پرداخت با درصد موفقیت بالا به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین چالشی دلهره آور است. همانطور که میدانید، این کار خیلی بیشتر از چیزی است که بسیاری از افراد فکر می کنند.

اگر می توانید از نکات بالا استفاده کنید، باید یک بستر پرداخت داشته باشید که فرایند پرداخت را برای شما و مشتریانتان آسان می کند. قطعاً کسب و کار شما با استفاده از بستر مناسب پیشرفت خواهد کرد.

بستن