seo

SEO چگونه از کسب و کار شما در طول COVID-19 محافظت می کند

SEO چگونه از کسب و کار شما در طول COVID-19 محافظت می کند

بر هیچکس پوشیده نیست که بسیاری از مشاغل در این دوران سخت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. فاصله گذاری اجتماعی زندگی عادی را متوقف کرده و بسیاری از شرکت ها نمی توانند با خیال راحت در طول بحران کووید-19 فعالیت کنند.

با این حال، اکنون زمان آن فرا رسیده که اجازه دهید استراتژی ها و روش های سئوی شما تغییر کند. در واقع، بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO) در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. در ادامه چند روش برای استفاده از یک متخصص SEO وجود دارد که مشاغل می توانند از آن بهره مند شوند.

در حال حاضر افراد بیشتری آنلاین هستند

افزایش تعداد افراد آنلاین

با رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه، بسیاری از افراد زمان بیشتری را به صورت آنلاین صرف می کنند. استفاده از اینترنت در بسیاری از شهرها تا 30 درصد افزایش یافته و انتظار می رود فروش مواد غذایی به صورت آنلاین نیز تا 40 درصد افزایش یابد. حتی قبل از بحران کرونا نیز به طور متوسط ماهیانه 4 میلیارد جستجو در ایران انجام میشد.

با توجه به تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، اکنون بهترین زمان ممکن برای تجزیه و تحلیل نحوه تغییر یافتن کاربران آنلاین است. به عنوان مثال، ممکن است با ایجاد محتوای برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی Longtail یا کلمات کلیدی محلی، ترافیک سایت و تاثیر برند را افزایش دهید.

می توانید با سایرین به رقابت بپردازید

رقابت با سایر رقبا

گوگل می خواهد محتوای آنلاینی را ببیند که تخصص، اقتدار و اعتماد را نشان می دهد. وقتی کسب و کار شما به روز ترین اطلاعات را با محتوای با کیفیت که به طور مرتب منتشر می شود ارائه دهد، از نظر گوگل و کاربران به عنوان یک فرد پیشرو در صنعت شناخته می شوید. هرچه محتوای اصلی، بهینه تر شده باشد، تاثیر آن نیز بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این، تخصص و استراتژی مناسب به شما کمک میکند در برابر سایر مشاغلی که در تلاشند تا با استفاده از SEO جایگاه خود را بهبود بخشند، رقابت کنید. اگر اجازه دهید استراتژی های بازاریابی محتوا در این مدت کاهش یابد، پس از پایان بحران کووید-19 رقابت بسیار دشوارتر خواهد شد.

می توانید استراتژی های محتوا و SEO را آزمایش کنید

استراتژی سئو

با توجه به افرادی که از اینترنت برای خرید و سرگرمی استفاده می کنند، می توانید از این زمان برای آزمایش استراتژی های بازاریابی محتوا استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر قبلاً در شبکه های اجتماعی کمپین های بازاریابی را راه اندازی نکرده‌اید، اکنون زمان خوبی برای شروع آن است. می توانید تجزیه و تحلیل کنید که کدام استراتژی ها بهترین عملکرد را دارند و از این داده ها برای تاثیرگذاری بر انتخاب های بازاریابی خود در آینده استفاده کنید.

شرکت رابسانا دارای متخصصانی حرفه‌ای است که استراتژی های SEO با کیفیت بالا، بازاریابی محتوا، خدمات PPC و موارد دیگر را ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال یا شروع همکاری با ما، همین امروز با رابسانا تماس بگیرید.

بستن