طراحی وب سایت فروش اتومبیل

طراحی و ایجاد وب سایت فروش اتومبیل

طراحی و ایجاد وب سایت فروش اتومبیل

آیا می خواهید یک وب سایت فروش اتومبیل راه اندازی کنید؟

مطالعات نشان می دهد که 81% از خریداران قبل از خرید محصولات را بصورت آنلاین بررسی می کنند. در عصر دیجیتال سازی، ایجاد یک وب سایت گامی اساسی برای موفقیت شما است. رقابت در همه صنایع شدید است، حتی برای نمایندگی های فروش اتومبیل محلی.

آیا می خواهید شرکت شما برجسته باشد و فروش بیشتری انجام دهد؟ با ایجاد یک وب سایت شروع به کار کنید تا به مشتریان آنلاین خود کمک کنید شما را راحت تر پیدا کنند. یک وب سایت با کیفیت باید عملکردی خلاقانه و کاربردی داشته باشد.

آیا میخواهید یک وب سایت فروش اتومبیل تاثیرگذار طراحی کنید؟

این مقاله نکات کلیدی در مورد چگونگی طراحی وب سایت فروش خودرو برای شرکت شما را شامل می شود. برای کشف برخی از عناصر مهم در زمینه طراحی وب سایت، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

1- طراحی و پیمایش UX

تجربه کاربر، تعامل کلی کاربر با وب سایت شما را پوشش می دهد. این شامل خدمات، محصولات و ارتباط با کارکنان است. یکی از عناصر مهم یک تجربه کاربردی خوب، پیمایش است.

بازدید کنندگان وب سایت شما باید بتوانند وقتی برای اولین بار در وب سایت شما قرار می گیرند، آنچه که به دنبال آن هستد را پیدا کنند. لینک های اضافی در نوار پیمایش می توانند طراحی UX وب سایت شما را بهبود بخشند، اما بیش از حد می تواند به آن آسیب برساند. نوار پیمایش خود را ساده کنید و اطمینان حاصل کنید که خیلی آشفته به نظر نمی رسد.

همچنین، می توانید یک نوار جستجو ارائه دهید تا پیمایش راحت تری را برای بازدید کنندگان خود ایجاد کنید. جستجوهای فیلتر شده را برای کاربران بلاتکلیف اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما در همه سیستم عامل ها قابل دسترسی است.

بیش از 60%، جستجوی گوگل از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. از طراحی واکنش گرا استفاده کنید تا هنگام دسترسی از طریق دسکتاپ یا تلفن همراه، وب سایت شما متناسب به نظر برسد. سرمایه گذاری در طراحی UX باعث تقویت سئوی شما نیز می شود که برای دیده شدن وب سایت شما بسیار مهم است.

2- شخصیت برند خود را برجسته کنید

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما شخصیت برند شما را نشان می دهد. برند خود را به روشی منحصر به فرد و ابتکاری رائه دهید. با ایجاد یک برند قابل شناسایی که نمایانگر خدمات شما است، شروع کنید.

طرح زمینه‌ای را برای وب سایت خود انتخاب کنید که با ارزش ها و چشم انداز برند شنا همسو باشد. رنگ، نقش مهمی در طراحی وب سایت، انتقال احساسات و مسائل دیگر دارد.

برای اطمینان از عدم تکرار طرح های رقبا، آنها را بررسی کنید. هنگام ایجاد پست های وبلاگ، از لحن خاصی استفاده کنید که به مشتریان در شناسایی شما کمک می کند.

افزودن جذابیت به طرح می تواند وب سایت شما را از سایر نمایندگی متمایز کند.

3- خریدها باید بدون دردسر باشد

امروزه، اغلب مشتریان ترجیح می دهند اتومبیل را به صورت آنلاین خریداری کنند. نمایشگاه های اتومبیل معمول نیازمند صرف زمان و کاغذ بازی های زیادی می باشد.

مشتریان روش های آنلاین را ترجیح می دهند، زیرا این کار به تلاش و حوصله کمتری نیاز دارد. همچنین، خریداران بیشتری ترجیح می دهند خریدهای خود را به دلیل همه گیری آنلاین انجام دهند.

وب سایت خود را بهینه کنید تا مشتریانی را که می خواهند بیشتر کشف کنند را تشویق کند. 

فرم ها و مدارک را در اختیار مشتریان قرار دهید تا بتوانند از طریق دستگاه های شخصی خود، آنها را تکمیل کنند. با این کار، مشتریان می توانند به جای مراجعه فیزیکی به فروشگاه، در وقت خود صرفه جویی کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت خود را برای مطابقت با این ویژگی ها بهینه کنید.

همچنین بهتر است این ویژگی را در صفحه اصلی خود نمایش دهید. جهت ایجاد تعامل بیشتر با وبسایت، دسترسی کاربران به این ویژگی ها باید بسیار راحت باشد. برای بهبود تجربه کاربر نیز باید روند کار را تا حد امکان ساده کنید.

4- تصاویر را بهبود دهید

داده های تصویری ابزار مفیدی است که در انواع صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعات نشان می دهد که محتوای بصری جذابیت بیشتری نسبت به متن دارد. اگر می خواهید تبدیل ها را انجام دهید، از داشتن تصاویر بصری قدرتمند اطمینان حاصل کنید.

انسانها در هر کاری که انجام می دهند به داده های تصویری اعتماد می کنند.مردم اغلب تصمیم های خود برای خرید را ظرف 90 ثانیه اتخاذ می کنند. اگر می خواهید نرخ تبدیل ها را افزایش دهید، از داشتن تصاویر بصری و قدرتمند مطمئن شوید.

توجه داشته باشید که رفتار و تصمیم گیری مشتری در مورد انتخاب اتومبیل متفاوت است. به عنوان یک وب سایت فروش اتومبیل، تصاویر شما مرکز فروش می باشند.

وب سایت خود را با استفاده از تصاویر و فیلم ها در صفحات جزئیات خودرو بهینه کنید. از برنامه های بهبود عکس برای افزایش جزئیات و جذابیت بصری تصاویر خود استفاده کنید. از نمایش تصاویر مرتبط با بازار بورس و سهام در وب سایت خود خودداری کنید.

درعوض، یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید تا عکس های دلپذیر و جذابی از خودروها بگیرید. همچنین، برای کمک به مشتریانتان جهت تصمیم گیری سریع تر، می توانید از فیلم های آموزشی/انگیزشی نیز استفاده کنید.

5- در شبکه های اجتماعی حضوری موثر داشته باشید

شبکه های اجتماعی یکی از عناصر مهم در یک کمپین موفق بازاریابی دیجیتال هستند. بسیاری از شرکت ها و صنایع، برای تعامل با مشتریان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اغلب مشتریان ابتدا حساب یک برند را در شبکه های اجتماعی پیدا می کنند سپس از طریق آنها به وب سایت برند مورد نظر جذب می شوند.

برای افزایش تعامل افراد با برند خود، از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. همچنین، می توانید از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن اخبار یا پیشنهادات ویژه نیز استفاده کنید. اگر قصد برگزاری یک رویداد را دارید، می توانید آن را با دنبال کنندگان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همچنین، قرار دادن دکمه های شبکه های اجتماعی می تواند قابلیت به اشتراک گذاری محتوای شما را افزایش دهد. وقتی مشتریان فیلمها یا عکسهای تبلیغاتی شما را به اشتراک می گذارند، در حال تبلیغ شما به صورت رایگان هستند.

برای تقویت حضور در شبکه های اجتماعی، دکمه های به اشتراک گذاری را به وب سایت خود اضافه کنید.

چیزهایی که برای راه اندازی یک وب سایت فروش اتومبیل نیاز دارید

راه اندازی یک وب سایت به کسب و کار شما کمک می کند تا تعامل بیشتری با مشتریان برقرار کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک وب سایت موثر را راه اندازی کنید، نکات بالا به شما کمک می کند تا شروع کنید.

با این حال، اگر اولین بار است که یک وب سایت ایجاد می کنید، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

شما می توانید با شرکت طراحی رابسانا تماس بگیرید تا در زمان کوتاهی صاحب یک وب سایت فروش اتومبیل کارآمد و موثر شوید. کارشناسان و متخصصان رابسنا در همه مراحل در کنار شما خواهند بود تا تجربه دلپذیری از راه اندازی وب سایت را به شما هدیه دهند.

 

بستن