جراحی زیبایی

طراحی وب سایت جراحی زیبایی و نکاتی که باید بدانید

طراحی وب سایت جراحی زیبایی و نکاتی که باید بدانید

جراحان زیبایی خود را متعهد به کمال و پیشرفت کرده‌اند. جراحی زیبایی به همان اندازه که علم است، هنر نیز می باشد. از آنجا که مردم برای زیباتر شدن به جراحان زیبایی اعتماد می کنند، مهم است که برند آنها این ارتباط را با مخاطبان برقرار کند. آیا شما به جراحی که دارای یک وب سایت جراحی زیبایی قدیمی با طراحی از مد افتاده است، اعتماد می کنید؟

زمانی که بیماران(احتمالی) در حال انتخاب جراح مناسب هستند، به احتمال زیاد جراحی را انتخاب می کنند که دارای وب سایتی کاربرپسند و برندی برجسته باشد. وقتی صحبت از طراحی وب سایت جراحی زیبایی یا پلاستیک می شود، چندین عنصر کلیدی وجود دارد که در نحوه تعامل افراد با سایت، رتبه آن در موتورهای جستجو و میزان کاربردی بودن آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

1. ساخت یک وب سایت کلینیک جراحی زیبایی از ابتدا

 

مهارت و تخصص ما منحصر به فرد است و وبسایت مطب زیبایی شما نیز باید این چنین باشد. با در نظر گرفتن این نکته، مطمئن شوید که وب سایت خود را از ابتدا طراحی می کنید. علاوه بر آن، وب سایت شما باید با اطلاعات جمعیتی و اهداف تجاری شما مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، یک مطب کوچک ممکن است به وب سایتی نیاز داشته باشد که به آنها اجازه استفاده از فناوری سازگار با HIPAA جهت برقراری ارتباط با بیماران از طریق ایمیل را بدهد. با این حال، یک جراح زیبایی ممکن است به این ویژگی نیازی نداشته باشد اما در عوض به وب سایتی که افراد را به سمت تعیین وقت مشاوره یا ملاقات ترغیب کند، نیاز داشته باشد.

 

2. ساختار و طرح رنگ وب سایت بسیار اهمیت دارد

 

طرح رنگ و عملکرد وب سایت شما باید مکمل یکدیگر باشند. با توجه به این نکته، بسیار مهم است که شما با تیمی با تجربه و حرفه ای در صنعت برندینگ و بازاریابی همکاری کنید. انتخاب رنگ های مناسب برای وب سایت مطب یا کلینیک می تواند بر روی احساسات و نحوه تصمیم گیری افراد تاثیر زیادی بگذارد.

برای مثال، رنگهای نارنجی و زرد روشن، معرف یک جراح پلاستیک حرفه‌ای نیست. بسیاری از جراحان پلاستیک تمایل دارند که برای طراحی و وب سایت و معرفی خود از رنگ های خنک تر مانند سایه های رنگ آبی استفاده کنند.

 

3. فقط از تصاویری با کیفیت بالا در سایت زیبایی استفاده کنید

 

اگر می خواهید وب سایت شما ظاهری حرفه‌ای داشته باشد؛ باید مطمئن شوید که همه عکس ها واضح و با بالاترین کیفیت هستند. بسیاری از عکس ها را می توان از وب سایت های عکاسی تهیه کرد. با این حال، عکس های پرسنل و دستیاران مطب و کلینیک زیبایی شما باید توسط یک عکاس حرفه‌ای گرفته شود و از نظر کیفیت، نور و فیلترهای رنگی با سایر عکس ها و تصاویر استفاده شده مطابقت داشته باشد.

 

4. تصاویر واقعی از قبل و بعد عمل زیبایی را در سایت پست کنید

 

 

 

تصاویر قبل و بعد

 

جراحی پلاستیک یک تخصص پزشکی مرتبط با ظاهر و آشکار است. وقتی عفونت داخلی فردی بهبود می یابد؛ نتایج آن چندان به چشم نمی آید. اما وقتی فردی جراحی زیبایی بینی انجام می دهد، نتایج آن کاملاً آشکار و مشخص است.

قرار دادن تصاویر قبل و بعد از عمل در وبسایت جراحی زیبایی شما، به بیماران احتمالی چشم انداز روشنی از نتایج دریافتی می دهد. این تصاویر، ابزارهای بازاریابی فوق العاده موثری هستند که به بیماران امکان می دهند نتایجی را که ممکن است بدست بیاورند را تصور کنند. همچنین، قرار دادن تصاویر قبل و بعد به بیماران احتمالی این انگیزه را میدهد که برای کسب مشاوره اقدام کنند.

 

5. نیازمندی سایت مطب جراحی زیبایی به ایجاد وبلاگ

 

اهمیت وبلاگ

 

وبلاگ یک پزشک جراح زیبایی نقش موثری در افزودن محتوای تازه و منحصر به فرد به وب سایت دارد. مردم به کارهایی که جراحان زیبایی و پلاستیک انجام می دهند علاقه زیادی دارند. یک وبلاگ به شما این امکان را می دهد که گوشه‌ای از فعالیت های خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید. یکی از برترین مزایای وبلاگ ها این است که به شما در کسب رتبه بهتر در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کنند. همچنین، توسط افرادی که پست های مفید وبلاگ شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، ترافیک ارگانیک وب سایت شما را افزایش می دهند.

لازم نیست وقت زیادی را صرف وبلاگ کنید. با این حال، تنظیم یک استراتژی کاربردی جهت قرار دادن پست های وبلاگ بسیار اهمیت دارد. هدف شما باید خدمت به بیماران، پاسخ به سوالات و تعیین عبارات کلیدی جهت رتبه بندی در موتورهای جستجو باشد.

اگر فقط برای قرار دادن محتوا به صورت آنلاین اقدام به وبلاگ نویسی می کنید و به هدف خاصی نمی اندیشید، بازخوردی از وبلاگ خود نخواهید داشت. ولی در صورت داشتن هدف از قرار دادن مطالب در وبلاگ خود میتوانید پیشرفت خود را بسنجید و اهداف بعدی خود را به خوبی مشخص کنید. بدون این استراتژی، شما فقط وقت و منابع خود را هدر می دهید.

 

اگر کمی وقت برای وبلاگ نویسی سایت کلینیک و مطب زیبایی خود اختصاص دهید، از نتایج خارق العاده‌ آن شگفت زده خواهید شد.

جمع بندی:

 

همانطور که میدانید جراحی زیبایی و پلاستیک در ایران دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. به همین دلیل، وجود یک وب سایت بهینه و کاربر پسند برای موفقیت در این صنعت از موارد مهم و ضروری به شمار می آید. شما می توانید با استفاده از محصولات و اسکریپت های سایت آنلاین پزشکی رابسانا در مدت زمان بسیار کوتاهی یک وب سایت زیبایی حرفه‌ای و منحصر به فرد برای مطب یا کلینیک خود داشته باشید. همچنین، با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، هاستینگ سایت و دیگر سرویس های رابسانا و بهره مندی از مشاوره کارشناسان خبره رابسانا می توانید موفقیت خود را در این زمینه تضمین کنید.

 


مطالب مرتبط :

راهنمای طراحی حرفه‌ای وب سایت زیبایی

طراحی وب سایت جراحی زیبایی و نکاتی که باید بدانید

بهترین راهکارها جهت موفقیت برند خود در صنایع آرایشی، زیبایی و مراقبتی

بستن