صرافی متمرکز ارز دیجیتال

سایت صرافی متمرکز آنلاین ارز رمزنگاری شده

سایت صرافی متمرکز آنلاین ارز رمزنگاری شده

همه چیز در مورد صرافی های متمرکز ارزهای رمزنگاری شده

 

بازار مبادله ارزهای رمزنگاری شده به صورت روز افزون در حال رشد و گسترش می باشد که به علت تقاضای زیاد در این بازار، تعداد صرافی های آنلاین خرید و فروش ارزهای رمزپایه نیز در حال گسترش می باشد.

انواع مختلفی از صرافی‌های آنلاین وجود دارند که یکی از محبوب ترین انواع آن، صرافی متمرکز می باشد.

امروزه اغلب فعالین بازار ارزهای دیجیتال از خدمات صرافی های متمرکز استفاده می کنند. اما ممکن درک درستی از ماهیت اینگونه از صرافی ها نداشته باشند. در این مقاله به معرفی اسکریپت آنلاین متمرکز با قابلیت خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت:

 

معرفی صرافی های متمرکز خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده دیجیتال

 

صرافی متمرکز به این صورت هستند که شخص ثالثی به عنوان ناظر، تمامی تراکنش ها و نقل و انتقالات را مشاهده و از صحت آنها اطمینان حاصل می کند. به منظور انجام فرآیند خرید و فروش، خریدار و فروشنده باید به مدیر وبسایت اعتماد کنند.

طرز کار صرافی های متمرکز خرید و فروش ارز دیجیتال و مجازی بسیار شبیه به موسسات مالی و بانکها می باشد که علاوه بر فراهم آوردن شرایط راحت برای خرید و فروش، کاربر میتواند مدیر وبسایت را به عنوان شریک تجاری خود در نظر بگیرد و برای معاملات مارجین از وام بگیرد.

همچنین جهت تسریع در فرایند خرید و فروش و امین امنیت دارایی کاربران، صرافی های متمرکز به هر کاربر یک کیف پول اختصاص می دهد. به این صورت کاربر بدون هیچگونه نگرانی ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول صرافی منتقل کند و معاملات خود را انجام دهد.

صرافی ها جهت تامین امنیت دارایی و کسب مجوز از نهادهای نظارتی، قوانین و دستورالعمل های متعددی را اجرا می کنند. این قوانین شامل احراز هویت کاربر در زمان ثبت نام و مقررات مبارزه با پولشویی می شود. به این ترتیب احتمال به خطر افتادن دارایی های کاربران بسیار کم می شود.

این دلایل باعث شده‌اند که صرافی‌های متمرکز از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند و سرمایه گذاران و افراد علاقمند به راه اندازی وبسایت‌صرافی، تمایل بیشتری نسبت به اینگونه صرافی‌ها از خود نشان دهند.

 

صرافی متمرکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال

 

از آنجایی که طراحی و توسعه وبسایت صرافی آنلاین متمرکز نیازمند زمان و هزینه زیادی می باشد. شرکت طراحی و مهندسی رابسانا با توجه به تمایل افراد و سرمایه گذاران به صرافی های متمرکز، اقدام به طراحی اسکریپت صرافی آنلاین و متمرکز با ویژگی های استثنایی کرده است.

با استفاده از اسکریپت های متنوع و از پیش طراحی شده صرافی آنلاین، میتوانید در مدت زمان کوتاهی وب سایت اختصاصی صرافی‌متمرکز آنلاین خود را راه اندازی کرده و به فعالیت در این حوزه بپردازید.

همچنین لازم به ذکر است که پنل صرافی ارز دیجیتال رابسانا به هیچگونه دانش فنی نیاز ندارد و افراد به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

کارشناسان شرکت رابسانا نیز در تمام مراحل حاضر خواهند بود تا وبسایت موردنظر را بر اساس سلیقه فرد سفارشی سازی و ویژگی های مورد نظر را به آن اضافه کنند.

مطلب مرتبط : صرافی ارز دیجیتال نظیر به نظیر(P2P) چیست و چگونه کار می کند؟

بستن